Gå til innhold

Spørsmål til dere puppeopererte

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal opereres i april, legge inn 200gr under muskel. Hvor mye hjelp må jeg ha til etterpå? Hvor vondt kan jeg regne med det blir? Har 2 små barn under 6 år, så de trenger jo hjelp enda de også. Mannen min skal være hjemme de 4 første dagene, men så må han på jobb. Jeg tar en uke ferie fra jobb, og håper det blir nok. Hvor ofte skjer det komplikasjoner? Jeg er mest redd for blødning og at kroppen støter fra seg implantatet. Har ei venninne som opplevde at kroppen frastøtet, og hun måtte operere dem ut igjen. Jeg røyker ikke, og er 54 kg, 166 cm høy, derfor passer det nok mest med 200gr, fulle opp tomme ammepupper. Nærmer seg OP-dag, men kjenner på nervene også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei venninne som hadde i 180gr i hver pupp og hun var sjukmeldt en mnd. Jeg måtte hjelpe henne med klesvasken de første to ukene siden hun ikke klarte å løfte noe som helst så da kan det hende at du får en utfordring med to små barn midt oppi det her. Jeg ville alliert meg med noen som kunne hjelpe deg. Jeg kjenner ikke til risikoen rundt slike operasjoner, men legen skal opplyse deg om det.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan man bli så dårlig altså? Ingen som tør nevne slikt her på KG. Leste Helene Rask ble syk og fikk migrene og dårlig immunforsvar, men ble frisk da hun tok dem ut.

Skrevet

Jeg har operert inn 260gr under musklene, og hadde kun litt vondt samme dagen. Dagen etterpå var jeg tilbake på jobb, men måtte passe på at jeg ikke løftet armene høyt osv. :)

Lykke til :smilyblomst:

Skrevet

Å opperere under muskel er helt klart vondest. Nå har ikke jeg under muskel, men jeg var sengeliggendes i kun 2-3 dager etter operasjonen og etter det var jeg tilbake på skolen og alt gikk fint :) Må selvsagt vært forsiktig med å løfte tunge ting men det går som regel fint. Har hatt silikon i 2 år nå og har aldri hatt noen problemer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...