Gå til innhold

"Du er så varm der inne"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jo, han var nok kåt på meg, kanskje mer enn jeg var klar over. Jeg bryr meg ikke om en tidlig utløsing, det er mye annet som er godt i senga. :lur:

Og kommentaren med isbitene var altså en fleip, ikke noe jeg har lyst til å gjøre med mindre det er en del av sexleken. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym mann
Skrevet

Jeg tror han bare var fortvilt fordi han gjerne ville holde lenge for å imponere i senga. Men så klarte han det ikke. Han var i hvertfall ærlig om hvorfor.

Jeg ville ikke prøvd å forandret på en ting. Tenker han ser fram til neste gang med din varme godhet. :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han bare var fortvilt fordi han gjerne ville holde lenge for å imponere i senga. Men så klarte han det ikke. Han var i hvertfall ærlig om hvorfor.

Jeg ville ikke prøvd å forandret på en ting. Tenker han ser fram til neste gang med din varme godhet. :lur:

Ja, det er jo å håpe. Var lenge siden nå - og du vet, når lysten er vekket...

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg henter opp igjen tråden, bare for å fortelle at det samme ble sagt neste gang vi møttes, og gangen etter. Av forskjellige årsaker skjer det ikke så ofte.

Siste gang svarte jeg bare "er det bra eller dårlig?", og fikk et skikkelig oppgitt blikk tilbake med beskjed om at det ikke kunne være stort bedre.

Takk til anonym mann som ga meg puffet til å finne ut.

Gleder meg til neste gang. :lur:

Skrevet

Ha! Mimre! Han er kanskje mer uerfaren enn han har latt deg få inntrykk av? Husker jeg også lot meg overraske over hvor varmt det var oppi der, de første gangene. Det blir fort en vane...

AnonymBruker
Skrevet

Ha! Mimre! Han er kanskje mer uerfaren enn han har latt deg få inntrykk av? Husker jeg også lot meg overraske over hvor varmt det var oppi der, de første gangene. Det blir fort en vane...

Nja, nei, erfaringen er der. Har forstått at det nok er et kompliment. Kanskje litt klønete, men allikevel et kompliment. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nja, nei, erfaringen er der. Har forstått at det nok er et kompliment. Kanskje litt klønete, men allikevel et kompliment. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også alltid fått høre at jeg er varm der. Jeg har alltid tenkt at det er sånn det er inni en skjede, og sånn det oppleves for en mann, og jeg har ikke tolket det til å bety at jeg liksom skal være varmere der enn andre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...