Gå til innhold

ONS nektet meg å bruke kondom

Fremhevede innlegg

Gjest fylleangst
Skrevet

Jeg pulte ei dame i natt som nektet meg å bruke dong. Jeg var kanyle så jeg bare peiset på og "hoppet av i svingen". Men nå ligger jeg her i senga med fyllenerver opp i ørene og lurer på hvorfor i helvete den dama ikke ville at jeg skulle bruke kondom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg, for min del, lurer på hvorfor i helvete du gikk med på å ikke gjøre det. :roll:

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Uansett var det veldig, veldig dumt gjort av deg. Hun kan ha vært lysten på "karamell uten papir", eller vært ei hevngjerrig dame som ville smitte flest mulig som takk for at hun selv hadde blitt smittet av unevnelige ting. Det kjenner du nok om du begynner å klø om ei stund. Kom deg til legen for å være på den sikre siden, og bruk kondom resten av dine levedager som singel!

• Liker 2
Skrevet

Hun ville vel enten bli gravid eller spre noen sykdommer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når dene ene nekter kondom, da nekter den andre sex.

Enkelt, greit og sikkert.

• Liker 17
Skrevet

Kan jo være at hun reagerer på gummi ;D

• Liker 3
Gjest fylleangst
Skrevet

Hun ville vel enten bli gravid eller spre noen sykdommer.

Er du seriøs? Gjør damer slik???????? Fra det jeg husker så virket hun som ei normal og frisk jente.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du er full, virker kanskje de fleste damer normale og friske, om det er utsikter til det du vet. ;)

• Liker 9
Gjest fylleangst
Skrevet

Nå får jeg vondt i magen ass. Jeg tror hun sa at hun brukte p-piller og det var derfor hun ville pule uten kondom... men jeg er ikke helt sikker. Hvor stor sjanse er det for at hun ville bli gravid eller ville smitte meg????????????

Skrevet

Kan jo hende hun er dritforbanna siden hun har fått noen kjipe sykdommer, og bestemt seg for å dele dem med så mange som mulig.. Eller, som noen har sagt, at hun vil bli gravid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå får jeg vondt i magen ass. Jeg tror hun sa at hun brukte p-piller og det var derfor hun ville pule uten kondom... men jeg er ikke helt sikker. Hvor stor sjanse er det for at hun ville bli gravid eller ville smitte meg????????????

Du bør uansett teste deg for sykdommer når du har hatt sex med en ny partner. Gå til fastlegen din om noen uker og be om å få teste deg for kjønnssykdommer. Det bør du uansett gjøre. Gravid er det alltid en liten sjanse for at jenta blir, uansett om hun bruker p-piller. Ingen prevensjon er 100% sikker.

Lærte du ikke dette i seksualundervisningen?

• Liker 4
Gjest fylleangst
Skrevet

Finnes slike folk ja...

Finnes det slike jenter på ca 22år som er friske og fine?????????? Jeg forstår jo hvis noen narkomane damer oppfører seg slik... men normale friske jenter? Helvete helvete helvete.

Skrevet

Er du seriøs? Gjør damer slik???????? Fra det jeg husker så virket hun som ei normal og frisk jente.

Jeg ser normal og frisk ut, men jeg tåler ikke å putte frukt i munnen fordet... Ikke så veldig gøy om hun f.eks har latexallergi eller reagerer på glidemiddel.

men for all del, hun var nok bare skikkelig slem og ville smitte deg med alle mulige grønne sykdommer og bli gravid selv, så hun kan få et vakkert lite barn og penger <3

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil tro hun synes det er bedre uten kondom, og siden hun går på p-pillen så tenkte hun at det ikke trengs.

Hun har nok ingen sykdommer, og trodde nok ikke du har det heller. Så hvorfor da ødelegge med den kondom? (tenkte hun sikkert!).

Men det er alltid lurt å sjekke seg etter en ny partner, i hvertfall etter ubeskyttet sex. Kan hende hun har noe hun selv ikke vet.

Men jeg vil ikke tro hun ikke ville bruke kondom for å gi deg sykdommer...

• Liker 4
Gjest Fikira
Skrevet

Finnes det slike jenter på ca 22år som er friske og fine?????????? Jeg forstår jo hvis noen narkomane damer oppfører seg slik... men normale friske jenter? Helvete helvete helvete.

Utseende har lite å si om man er "normal og frisk" =D

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Kan jo hende hun hadde latexallergi eller at hun rett og slett foretrekker sex uten kondom. Det er mange som liker tanken på å få sæden i/på seg istedet for at den bare havner i en liten "gummipose".

Jeg har også hatt ons der et par av jentene ikke har villet ha kondom. Det har vært uaktuelt for meg, men vi fant et kompromiss der jeg trakk meg ut, tok av kondomen og sprutet på/ved siden av henne slik at hun fikk se spruten.

Gjest norah
Skrevet

Tror du fremskredet stadium av AIDS - hvor det blir tydelig - er den eneste kjønnsykdommen?

Og at respektable og oppegående mennesker ikke kan bli smittet av noe?

La meg repetere seksualundervisningen; personen du ligger med trenger bare ha hatt sex med 1 person for å ha en seksuelt overførbar sykdom.

Denne personen kan være uvitende om at h*n er smittebærer.

Det kan også hende hun faktisk bruker p-piller, men du vet lite om hvorvidt hun har glemt en tidligere i uken, tatt en noen timer for sent - eller hatt fordøyelsesproblemer/omgangssyke/kastet opp i fylla slik at virkningen er borte.

• Liker 1
Skrevet

Huff. Dette kan potensielt bli ille. HIV, o`hoy! :sukk:

• Liker 3
Gjest fylleangst
Skrevet

Tror du fremskredet stadium av AIDS - hvor det blir tydelig - er den eneste kjønnsykdommen?

Og at respektable og oppegående mennesker ikke kan bli smittet av noe?

La meg repetere seksualundervisningen; personen du ligger med trenger bare ha hatt sex med 1 person for å ha en seksuelt overførbar sykdom.

Denne personen kan være uvitende om at h*n er smittebærer.

Det kan også hende hun faktisk bruker p-piller, men du vet lite om hvorvidt hun har glemt en tidligere i uken, tatt en noen timer for sent - eller hatt fordøyelsesproblemer/omgangssyke/kastet opp i fylla slik at virkningen er borte.

SATAN I HELVETE. Den satt!!!

Aldri mer. ALDRI I SATAN om jeg skal ha et ONS uten dong igjen......... Jeg skal prøve å få tak i navnet og ringe henne før jeg bestiller legetime. Hvis det viser seg at hun har smittet meg så skal jeg for helvete sette opp varselsplakater i byen.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...