Gjest sara Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 hei. jeg er en dame på 31 år jobber 100 prosent, men vurderer å gå ned til 50 jeg har fibromyalgi og slitere noe sinnsykt med ryggen. Jeg jobber per i dag som baker og konditor et altfor tungt yrke merker jeg.Sliter også med søvnen noen netter sover jeg ikke i det hele tatt. vurderer å gå til legen bli sykmelt så da lurer jeg på om det er lurt å bli 50 prosent ufør? har egentlig ikke noe lyst til dette tror stoltheten min får en knekk da. har aldri vært sykmeldt pga sykdommen min før, fikk diagnosen i 99. hvis dere ikke hvet hva fibromyalgi er så tenk på at du har influensa hver dag år etter år da hvet du åssen det føles.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Snakk med legen og NAV om omskolering/omplassering heller. Finn noe å gjøre som ikke er så tungt fremfor å bli ufør.
Gjest Illiya Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Du må ihvertfall ikke gå ned i stilling annet ved sykemelding. Går du frivillig ned i stilling, og deretter blir syk, regnes du jo ut fra en 50% stilling når det f.eks gjelder omskolering. Synes du kan ta en tur til legen jeg. Høres ut som du sliter mer enn man skal gjøre nå. Synes forresten du har vært tøff som har holdt ut så lenge i full stilling med den diagnosen du har!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå