Gå til innhold

Det eneste han tenker på er

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så flott!

Da er det jo bare å dra ned buksa, snu baken til og la han forsyne seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Så flott!

Da er det jo bare å dra ned buksa, snu baken til og la han forsyne seg.

Nei, for han kommer ikke. .

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er lei av å bruke penger for at han skal få den sexen han vil! For han kommer uansett ikke...selv om han maser og maser om at jeg gjøre ditten og datten, bruke penger for at han skal få sex han liker. Men kommer han, neida! Han er nok og koser seg hos noen andre. Nå er det slutt!

Skrevet

"Kommer ikke" i seksuell betydning som i å få utløsning eller i vanlig betydning som i å komme til deg for å få sex?

Uansett, om du kun basserer deg på det du skriver her er det ville spekulasjoner fra deg å anta at han har seg med andre.

Be nice, leave him. For his sake!

Gjest bella
Skrevet

Jeg er lei av å bruke penger for at han skal få den sexen han vil! For han kommer uansett ikke...selv om han maser og maser om at jeg gjøre ditten og datten, bruke penger for at han skal få sex han liker. Men kommer han, neida! Han er nok og koser seg hos noen andre. Nå er det slutt!

Få han ut. Han har sikkert kjønnssykdommer og det som verre er. ÆSJ, hater mannfolk.

Gjest Gjest
Skrevet

"Kommer ikke" i seksuell betydning som i å få utløsning eller i vanlig betydning som i å komme til deg for å få sex?

Uansett, om du kun basserer deg på det du skriver her er det ville spekulasjoner fra deg å anta at han har seg med andre.

For his sake? Vel, han tror da også at jeg har meg med andre når det VITTERLIG er for han jeg må "ordne med ting" for at han skal bli fornøyd. Det er ikke jeg som er ute på byen (!), men han tror visst jeg er det, og spør og maser om det hele natten. Og det er han som ikke kommet og besøker meg når han har lovet dët og til og med ber meg ordne meg til han kommer!

Så jeg skal gå for han skyld??? Jo, jeg går! For min egen skyld. Nå har jeg faen meg fått nok.

Skrevet

Med den oppklaringen, la meg reformulere:

Gå for deres begges skyld. Det er åpenbart at dere ikke stoler på hverandre, og hva er vel et forhold uten tillit?

Det er selvsagt mer i saken enn hva jeg kan trekke ut av det du skriver, så beklager om jeg bommer med mine betraktninger av saken, jeg svarer på det jeg leser.

Gjest Gjest
Skrevet

Og jeg kan tilføye at HAN ofte kommenterer andre damer og hvem han kunne tenke seg sex med om vi går ut på byen sammen. Han sier også at andre damer er hetere enn meg! Ser han f.eks en mørk mann blir han drit sjalu og tror jeg kunne tenke meg sex med han, selv om jeg ikke engang har sett på vedkommende. Jeg kunne aldri tenke meg å kommentere hvem jeg kunne meg sex med når vi er ute sammen engang. Om han er uttro eller ikke spiller ingen rolle, han behandler meg respektløst ABSOLUTT hele tiden! Forventer at jeg ligger og spriker med beina og venter på han...Han er motbydelig!

Og denne mannner lyver så han tror det selv, så det at han skulle være utro er ingen stor overraskelse.

Gjest Gjest
Skrevet

Med den oppklaringen, la meg reformulere:

Gå for deres begges skyld. Det er åpenbart at dere ikke stoler på hverandre, og hva er vel et forhold uten tillit?

Det er selvsagt mer i saken enn hva jeg kan trekke ut av det du skriver, så beklager om jeg bommer med mine betraktninger av saken, jeg svarer på det jeg leser.

Så du mener det er ok å bruke mange penger for å tilfredsstille hans seksuelle behov og så gidder han ikke engang melde avbud eller svare når jeg ringer??? Du mener visst at da er det feil av meg å antyde at han skulle være utro....Er det vanlig at menn ikke gidder komme når de ber dama ligge der og sprike??? Vel, jeg kommer aldri mer til å gjøre noe for å tilfredstille en mann!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, jeg kan godt få meg en ny mann. Jeg ser bra ut og jeg får lett menn.

En annen mann får da nyte det som skulle være til han.

Og det var vel det han ville!

Skrevet

Jeg tar deg ikke mer seriøst fordi du bruker flere utrops- og spørsmålstegn, snarere tvert imot...

Jeg tar tegningen, han er et svin i dine øyne, om han er slik du beskriver er jeg egentlig enig. Vitner om fint lite respekt for deg som menneske: Gå fra ham som du sier.

Så du mener det er ok å bruke mange penger for å tilfredsstille hans seksuelle behov og så gidder han ikke engang melde avbud eller svare når jeg ringer???

Har jeg sagt det? Nei. Altså mener jeg ikke det.

Du mener visst at da er det feil av meg å antyde at han skulle være utro....

Dersom du ikke har noen konkrete indisier eller bevis for dette så ja, mener jeg det er feil av deg å antyde det. Uskyldig inntil det motsatte er bevist vettu.

Er det vanlig at menn ikke gidder komme når de ber dama ligge der og sprike???

Det håper jeg virkelig ikke og kan ikke tro det er det. For meg virker dette helt absurd, ville aldri gjort noe slikt. Forstår din frustrasjon om han gjør slik.

Vel, jeg kommer aldri mer til å gjøre noe for å tilfredstille en mann!!!

Bli lesbisk eller lev alene da, problem solved.

Gjest Gjest
Skrevet

Etter at vi har kranglet så "forlanger" han at jeg skal gjøre meg "klar for han seksuelt". Det er det ENESTE han tenker på, ikke mye romantikk der i gården..Og han gidder som sagt ikke engang melde avbud eller svare på meldinger. Han er et jævla svin!

Gjest Lacus
Skrevet

Hvorfor er du med en mann som du tydligvis ikke er fornøyd med..?

Gjest Katten.
Skrevet

Det gjør jeg og. Det og mat.

Om du ikke ser meg med boner, lag med et smørbrød!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...