Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Hvorfor er damer så vanvittig kåte egentlig? 1
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 er alle det da? Hvorfor ellers vrikker de på rumpa hele tiden og nesten viser puppene sine med utringinger liksom? 1
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Gjør alle det da? ja, nesten alle ihvertfall........ 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Fordi de liker å pirre det motsatte kjønn. 1
Gjest Kripos Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Fordi de liker å pirre det motsatte kjønn. Er det rart voldtekter skjer?
bananbåt Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 ja, nesten alle ihvertfall........ nesten alle gjør ikke det... laaangt ifra!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Er det rart voldtekter skjer? Ja. Veldig rart.
Gjest HunterLady Skrevet 20. mars 2011 #10 Skrevet 20. mars 2011 Er det rart voldtekter skjer? Voldteker skjer fordi enkelte menn (og noen kvinner) er noen sex-udyr. Om jeg går naken på gata, så er det ingen annen sin feil enn mannen, om jeg blir voldtatt. 6
Gjest Katten. Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 Voldteker skjer fordi enkelte menn (og noen kvinner) er noen sex-udyr. Om jeg går naken på gata, så er det ingen annen sin feil enn mannen, om jeg blir voldtatt. Nei. Men jeg kommer fortsatt til å poke puppene dine! :D
Gjest HunterLady Skrevet 20. mars 2011 #12 Skrevet 20. mars 2011 Nei. Men jeg kommer fortsatt til å poke puppene dine! :D Det er helt i orden. Går jeg naken ute, så forventer jeg jo strengt tatt at puppene skal bli tafsa på! 2
johnjohn Skrevet 20. mars 2011 #13 Skrevet 20. mars 2011 Voldteker skjer fordi enkelte menn (og noen kvinner) er noen sex-udyr. Om jeg går naken på gata, så er det ingen annen sin feil enn mannen, om jeg blir voldtatt. Og hvis du går gjennom slumområdet i Rio de Janeiro viftende med dollarsedler, er det bare ranerne sin feil om du blir ranet. Jadda.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #14 Skrevet 20. mars 2011 Klart vi er kåte, men det betyr ikke at vi tenner på hvem som helst!
Gjest HunterLady Skrevet 20. mars 2011 #15 Skrevet 20. mars 2011 Og hvis du går gjennom slumområdet i Rio de Janeiro viftende med dollarsedler, er det bare ranerne sin feil om du blir ranet. Jadda. Idiotisk sammenligning. Ran som skjer i slike områder, skjer pga desperasjon og kriminelle oppvekster. Er man sulten nok, så kan man være istand til alt. 2
johnjohn Skrevet 20. mars 2011 #16 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Idiotisk sammenligning. Ran som skjer i slike områder, skjer pga desperasjon og kriminelle oppvekster. Er man sulten nok, så kan man være istand til alt. Samme det. Poenget er at hvis man er idiot og ikke tar forholdsregler, så har man en del av ansvaret for hva som skjer. Til og med jenter kan holdes ansvarlig for sine handlinger. Endret 20. mars 2011 av johnjohn
Gjest HunterLady Skrevet 20. mars 2011 #17 Skrevet 20. mars 2011 Samme det. Poenget er at hvis man er idiot og ikke tar forholdsregler, så har man en del av ansvaret for hva som skjer. Til og med jenter kan holdes ansvarlig for sine handlinger. Det er sant at man skal ta sine forholdsregler, men det forsvarer likevel ikke vold og voldtekter. Om jeg er frekk mot noen jeg møter ute på byen og vedkommende slår til meg så jeg brekker nesa, så er det klart at den som slår er the bad guy. Jeg kan godt klandre meg sjøl og skulle kanskje ikke sakt det jeg gjorde, men den som slår er synderen uansett. Samme med voldtekter. Er man overberusa og tar taxi hjem alene i en kort minikjole, og sjåføren voldtar, så er det for faen ikke noen andre enn han som er en jævel! Hvis du har lest annet av meg her inne, så hadde du visst at jeg absolutt ikke mener at alt er menn sin feil, men når det kommer til voldtekter så finnes det ingen unnskyldninger. 1
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #18 Skrevet 20. mars 2011 Det er meningen med livet. Kvinner viser utringninger for å tiltrekke seg menn. Hunndyr sprøyter ut feromoner/duft for å tiltrekke seg handyr. Alt handler om reproduksjon. Om kvinner er spesielt kåte på deg TS så er du sikkert attraktiv i jenters øyne.
johnjohn Skrevet 20. mars 2011 #19 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Det er sant at man skal ta sine forholdsregler, men det forsvarer likevel ikke vold og voldtekter. Det er ikke snakk om å forsvare det ene eller det andre. Det er snakk om å være litt realistisk. Hadde jeg gått rundt på Grønland og ropt "allah er en skitten gris" så hadde jeg fått juling. Så kan jeg si at det er ytringsfrihet og at jeg har rett til å si hva jeg vil, men det betyr ikke at jeg ikke selv har ansvar for hva som skjer. Oppfører du deg som en idiot, så får du ta ansvar for dine handlinger. Denne "jeg er jente, jeg kan gjøre hva jeg vil"-holdningen hjelper deg lite når du blir dratt inn i bilen til Mostafa og gjengen. Bedre føre var, det er poenget mitt. Endret 20. mars 2011 av johnjohn
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #20 Skrevet 20. mars 2011 Det er ikke snakk om å forsvare det ene eller det andre. Det er snakk om å være litt realistisk. Hadde jeg gått rundt på Grønland og ropt "allah er en skitten gris" så hadde jeg fått juling. Så kan jeg si at det er ytringsfrihet og at jeg har rett til å si hva jeg vil, men det betyr ikke at jeg ikke selv har ansvar for hva som skjer. Oppfører du deg som en idiot, så får du ta ansvar for dine handlinger. Denne "jeg er jente, jeg kan gjøre hva jeg vil"-holdningen hjelper deg lite når du blir dratt inn i bilen til Mostafa og gjengen. Bedre føre var, det er poenget mitt. Mostafa? Hva med Tommy, Ronni, Jonny, Kenneth, André og Inge? Man må ikke hete Mostafa for å være kort i huet og voldektsmann... (Dessuten tror jeg det staves Mustapha...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå