Gå til innhold

Colargol


Colargol

Anbefalte innlegg

Colargol det er meg -vi er veldig like vi to, den egentlige Colargol og jeg.

Dagbok? Har jeg aldri vært god på noen gang, men så mye som jeg skravler til daglig så kan jeg jo alltids få ned noen ord her også. Men musikk, det er viktig -så en tirade av min musikk det er vel egentlig det jeg ender opp med å absolutt måtte dele. :fnise:

Jeg har vært lenge her på KG, men aldri vært så veldig synlig (tror jeg iallefall, vel dere ser jo mangelen på antall innlegg i forhold til hele åtte år som registrert!!) -og håper vel på at jeg ikke blir supersynlig nå heller -men shit au! Jeg blir her litt til jeg, og nå med egen tumleplass! :goodbye:

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny dagbok. :goodbye:

Ville bare titte innom og si at du har en utrolig søt avatar! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann til dere begge, hyggelig med besøk allerede! :goodbye:

Hehe,takk -avataren er søt, men nå skal det jo sies at jeg har et godt utgangspunkt da. ;) Og Colargol er jo ikke bare snill, han har jo til og med sittet i fengsel!! (der er vi ikke like altså, bare for å nevne det liksom)

I dag har søsteren min bursdag, så nå fikser jeg brownieskake ala storesøs, med stratos/fløte som glasur og smågodt på toppen. :Hehe:

Og hvis noen skulle få et ønske om å danse på en sådan søndag så kan dere kanskje få noen gode dancemove-tips fra denne fyren.

Åh, han er så herlig!!! :danse:

(Det er forøvrig verdt det å legge merke til alle dukene, spesiellt tv-duken -de har beholdt den gamle tv'n bare fordi de ikke vil kvitte seg med et sted til å ha duk)

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Yvonne -trodde aldri jeg skulle prøve meg på å bli en del av dagbok-klanen, men den gang ei!

Lenge siden du har oppdatert Youtuben din forresten -ikke dukka opp noe spennende i det siste eller er du alt for opptatt med bryllupsplanlegging? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg visste ikke at det var noen som syntes den var interessant engang. :ler: Har vel vært litt for mye jobb, skole og bryllupsplanlegging ja, så har liksom ikke orka. Men jeg tror jeg skal oppdatere igjen snart. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så deilig!

Har akkurat gått meg en times kveldstur (vel, "natt-tur" :fnise:) rundt omkring i Oslo. Var smart nok til å ta med kameraet og har sett og tatt bilder av sykt mange "faces in places" -noe jeg ikke føler at jeg ser så ofte til vanlig. Oppdaga også en "ny" forlatt bygning som jeg ikke visste om -det er ikke så mange av dem i sentrum så det var moro-moro!

Og så måtte jeg hjem å sette på Kyuss for nå har jeg hatt Demon Cleaner på hjernen i hele dag -og Ipoden gikk selvsagt tom for strøm før jeg rakk å tenke på å sette den på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...