Gå til innhold

Jeg stoler ikke på menn.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stoler ikke på menn. På grunn av egne erfaringer jeg har med menn. Og av det jeg leser her inne på KG. Finnes det menn der ute som fungerer uten å tenke med pikken sin?

Jeg er bifil, men jeg føler at jeg blir mer mer tiltrukket til kvinner. Jeg pleide å bare tenke på gutten og ha et lite crush på en jente av og til, men nå er det omvendt. Nå tenker jeg på kvinner hele tiden.

Jeg er så dritt lei av menn som tenker på kvinner som et objekt. Hun skal være slank, men ikke for tynn. Puppene hennes må ikke være for små. Det virker som om menn sitters seg et mål for en dame og ikke en gang tenker på personen inni den "perfekte" kroppen. Er ikke det viktig også?

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest mea culpa
Skrevet

Mange damer er ikke stort annerledes enn menn. Er selv lesbisk, og har flere venninner som også er det. Og min erfaring er at det er ganske mange damer som også er opptatt av kropp, pupper og det som hører med;)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke stort forskjell fra damer altså!

For damer er også svært opptatt av mannens kropp. Han skal være godt trent, ha hår på brystet, være minst 180cm høy, penis skal være så stor som mulig, osv. Han skal rett og slett være perfekt utseendemessig.

:popcorn:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

For damer er også svært opptatt av mannens kropp. Han skal være godt trent, ha hår på brystet, være minst 180cm høy, penis skal være så stor som mulig, osv. Han skal rett og slett være perfekt utseendemessig.

Og når han ser perfekt ut så er han helt fucked opp i hodet!

Selv ser jeg perfekt OG er både intelligent, snill og oppegående. Ja jeg er kvinne!

Skrevet

Bra, ikke jeg heller. Menn er svin!

Eh...okey.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er perfekt, dog tenker jeg med kuken min. Takk gud for at den også er perfekt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke som krav at menn skal være godt trent eller ha hår på brystet. Er ikke så veldig glad i hår. :filer:

Det eneste er at jeg har litt høyde komplex da jeg er veldig høy selv. Men det betyr ikke at lave menn ikke kan være hot. Det vil bare si at foretrekker at vi matcher hverandre litt.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

bra stol ikke på menn stol heller ikke på kvinner for den sakskyld

• Liker 1
Skrevet

Menn og kvinner objektifiserer hverandre, sånn er det bare. Og menn og kvinner ønsker å bli objektifisert, også. Ikke utelukkende, selvfølgelig, men man ønsker å bli begjært. Fysisk attraktive mennesker opplever å bli begjært for deres utseende i langt større grad enn mindre fysisk attraktive mennesker, og får dermed mettet dette behovet opp og i mente. De ønsker da i større grad å bli begjært for sine egenskaper, det være seg personlighet, intellekt eller ferdigheter.

Dyktige/karismatiske men lite fysisk attraktive mennesker opplever det motsatte, og ønsker derfor i større grad å bli satt pris på for deres utseende i tillegg.

Slett ikke noe galt eller rart med noe av dette. Vi ønsker å føle oss attraktive, på alle mulige måter. Synd om man ikke opplever den oppmerksomheten man ønsker, men that's life.

Skrevet

Jeg stoler ikke på menn. På grunn av egne erfaringer jeg har med menn. Og av det jeg leser her inne på KG. Finnes det menn der ute som fungerer uten å tenke med pikken sin?

Jeg er bifil, men jeg føler at jeg blir mer mer tiltrukket til kvinner. Jeg pleide å bare tenke på gutten og ha et lite crush på en jente av og til, men nå er det omvendt. Nå tenker jeg på kvinner hele tiden.

Jeg er så dritt lei av menn som tenker på kvinner som et objekt. Hun skal være slank, men ikke for tynn. Puppene hennes må ikke være for små. Det virker som om menn sitters seg et mål for en dame og ikke en gang tenker på personen inni den "perfekte" kroppen. Er ikke det viktig også?

Man må bare ta sjansen å stole på mennesker. Man kan til en viss grad forstå hvem som er til å stole på. Man kan se hvem som er litt monogame, og hvem som er mer rundtomkring.

Jeg anbefaler å sikre seg juridisk og økonomisk. Regn med at forholdet tar slutt en gang, og utdann deg og skaff deg økonomi til å tåle dette . Tåle å stå alene.

Kanskje han aldri blir utro, kanskje han vil elske deg til døden, men kanskje døden kommer om 7 år, ganske plutselig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...