Gå til innhold

Han kalte ungen stygg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min drev å lekte med sønnen vår som er snart ett år. Jeg overhørte mannen min si masse tåpelige ting som "oi så stygg du er. Har du bæsja, æsj for en stygg lukt din lille bæsjunge. Og du er så stygg atte, ser jo ut som satan selv jo". Og sånn holdt han må og han sa banneord også. Nå kan ikke sønnen min snakke ennå og jeg tror ikke han forstod noe av dette. Han bare lå der og smilte. Mannen min sa det med barnestemme også, men er ikke det unødvendig for det? Jeg synes det var så tåpelig at jeg ble sint. Og han sitter der å unskylder seg og sier at han har gjort det lenge.

Hva synes dere? Ville du akseptert slikt fra din mann eller kone?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det med kattene mine, som jeg selvfølgelig ikke syntes er stygg. Men jeg hadde nok reagert når det er til et faktisk barn, som når som helst kan begynne å skjønne hva som blir sagt.

• Liker 1
Skrevet

Klassisk eksempel på mennesker som ikke burde hatt barn.

Skrevet

Nei vettu hva, sånt sier man bare ikke! Huff.

AnonymBruker
Skrevet

Den du elsker, den tukter du.. Aner ikke hvorfor det er sånn, men jeg vet om flere som har behov for å si slike ting til folk og dyr de elsker, jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor... :lete:

Skrevet

Hva slags mann er det egentlig du har fått barn med??? Nei, jeg hadde ikke akseptert det og jeg hadde satt et stort spørsmålstegn ved hva slags holdninger mannen kommer til å gi sønnen sin den dagen han faktisk er gammel nok til å skjønne.

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg hadde aboslutt ikke akseptert det, hadde virkelig sagt hva jeg mener. Når barna er på den alderen er det viktig å bygge opp under deres positive sider i forbindelse med utviklingen av jeg-et og er det noen som skal gjøre dette så er det foreldrene. Babystemme eller ikke. Foreldre skal finne det positive hos barna!

Skrevet

Hvis voksne mennesker har behov for å si slike ting til små uskyldige babyer, og spesielt sitt eget barn, så er det noe galt i hodet på dem. Han må være utrolig barnslig eller bare veldig snål.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Og fremmdels er det folk som mener det er en menneskerett og få barn.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke akseptert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...