AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Hva ville du ha gjort om noen lurte i deg mat du absolutt ikke vil spise, det være seg svinekjøtt, katt eller hund? Hva kan være passende måte å hevne seg på?
Lilypond Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Jeg ville først og fremst sagt at hevn er noe det skjeldent kommer godt ut av. Så ville jeg sagt at det kommer veldig an på situasjon og hensikt med å lure i deg denne maten. Om noen bevist har forsøkt å lure i deg noe du ikke spiser av f.eks religiøse årsaker, ville jeg sagt at det var respektløst og revurdert forholdet (i bred forstand) til personen(e). Om det var ment spøkefullt, og du ser humoren i det, kan du vurdere å ta igjen med samme mynt. Om det var ment ondskapsfullt ser jeg ikke helt hva du kan oppnå ved hevn framfor bare å kutte kontakt. Og om det ikke var bevisst at de "lurte" i deg denne maten, så vil jo hevn være spesielt lite hensiktsmessig. 3
sequin Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Jeg ville ikke hevnet meg.. men blirr utrolig sint og frustrert, som en gang da mamma lagde taco med svenske-kjøttdeig. lillesøsteren min og jeg syns det var merkelig, og etter måltidet viste det seg å være lungemos. jeg klikka i vinkel og bakfrem på en gang
Gjest Cerridwen Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Eg ville kutta ut den personen frå livet mitt. Og sikkert gitt h*n ein god knyttneve i trynet.
Askael Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Jeg ville ikke hevnet meg.. men blirr utrolig sint og frustrert, som en gang da mamma lagde taco med svenske-kjøttdeig. lillesøsteren min og jeg syns det var merkelig, og etter måltidet viste det seg å være lungemos. jeg klikka i vinkel og bakfrem på en gang Lungemos-taco? Om en person lureforet meg med noe vedkommede visste jeg ikke ville spise, så vil h*n nok slippe å se meg mer på en veldig lang stund.
Gjest Adera Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Stukket fingrene i halsen mens eg tenkte på noe ekkelt og spydd på personen det gjaldt. 1
cilipili Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Jeg hadde klikka. Jeg er vegetarianer, og om noen jeg kjenner hadde putta kjøtt i maten min med vilje så hadde jeg sterkt revurdert vennskapet. Sannsynligvis hadde vi ikke vært venner mer. 1
Gjest Silvermist Skrevet 20. mars 2011 #10 Skrevet 20. mars 2011 Du får lure i dem noe spytt eller andre passende kroppsvæsker og det som verre er
Fanderay Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 Jeg ville hatt noe ekkelt i maten/drikken deres en gang.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #12 Skrevet 20. mars 2011 Jeg ville kuttet dem ut. Venner gjør ikke sånt.
Sugerøret Skrevet 20. mars 2011 #13 Skrevet 20. mars 2011 det har skjedd. Og vennskapet var avsluttet fort. Jeg endte opp med magesmerter og diare (er allergisk) og "vennen" ble utstøtt av gjengen.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 20. mars 2011 #14 Skrevet 20. mars 2011 jeg hadde tvansforet h"n med avføring
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #15 Skrevet 20. mars 2011 Hva ville du ha gjort om noen lurte i deg mat du absolutt ikke vil spise, det være seg svinekjøtt, katt eller hund? Hva kan være passende måte å hevne seg på? Jeg lurer kresne folk stadig vekk. En liker ikke spinat. Hadde smakt noe fra et glass engang for 100 år siden. Spiser heller ikke lam,hvitløk,hjortekjøtt. Bare for at det ikke falt i smak for lenge siden, og nekter å spise. Kjenner om det er et gram av det i maten. Salaten besto av mye godt. Bla fersk spinat. Laget en paste til noe mat som besto av masse hvitløk. Det var mye lam i retten. Laget kjøttkaker av hjort....samme person spiste denne maten hele helgen. Aldri spist så mye.Hu fikk vite hva hun hadde spsit
Personlig12 Skrevet 20. mars 2011 #16 Skrevet 20. mars 2011 Jeg for min del, som ikke spiser kjøtt, og har ikke gjort det på 6 år... vet hvordan magen min hadde reagert og hevnen hadde vært at jeg hadde brukt DERES toalett de timene det tok 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå