Gå til innhold

Flere barn snart eller vente?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg vil bare høre hva dere her synes om dette. Ikke noe jeg umiddelbart tenker å gjøre men tenker så mye på å få et barn til.

Kjæresten og jeg skal gifte oss i september, jeg har to barn fra før av som jeg selvfølgelig elsker overalt på jord. Men det er en 50% sjanse at de blir boende fast hos far fra høsten av. Ikke at jeg tenker at et eventuelt nytt barn vil erstatte mine nåværende barn, men bare sånn til praktisk info.

Jeg er student og kommer nok til å være det i neste fire år. Kjæresten har en litt usikker jobb nå. Vi har spart til brylluppet.

Er det helt på jorda å prøve å få barn om 2 års tid? Bør jeg vente til jeg er ferdig med studiene og mannen får en sikrere jobb? Men er det ikke alltid noe man vil gjøre ferdig ført. Når jeg er ferdig med denne utdanningen jeg holder på med nå, tenker jeg å videreutanne meg ett år til. Jeg vil gjerne ha et barn med min kjære så fort som mulig :yvonne:

Jeg er ikke akkurat ung heller. Er i slutten av 20-årene :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Du er da fremdeles ganske ung når du er under 30. Er bare å vente to år det, og se hvordan tingenes tilstand er da.

Skrevet

Hvorfor har alle det så travelt med å få barn?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har alle det så travelt med å få barn?

Hvem flere vil få barn?

Skrevet

Hvem flere vil få barn?

Jeg bare leser om så mange unge mennesker her på forumet som ønsker å få barn. De bruker ofte å være studenter eller i starten på nye forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...