Gå til innhold

sommerfester etc...


Åse N:

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har noen gode råd før alle disse sommefestetene, grillfestene, hytteturene og andre festligheter som dukker opp i horisonten? Jeg mener, det inkluderer gjerne litt alkohol,og jeg har inntil nå likt å tatt meg en kald sommerøl, eller et glass rødvin eller to i sånne anledninger. Jeg ønsker å holde på vår lille hemmelighet en stund til, men jeg kjenner mine venner godt nok til at viss jeg plutselig blir helt avholds så er graviditet noe av de første de kommer til å tenke på.... SÅ jenter.... har dere noen gode tips til hvordan "lure" de en stund til? Har hørt om å drikke vann fra ølflasker etc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drikk lettøl fra glass eller vanlig ølflaske. Drikk alkoholfri vin fra vanlig vinflaske.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd? Glem det! Folk har alle antenner ute når det gjelder graviditet og alkohol. Prøvde selv å holde hemmeligheten i november og desember, den andre store selskapssesongen - til absolutt ingen nytte! I ettertid virker det som det sto skrevet GRAVID over hele meg, utfra hvor mange som skjønte det! Enda så flink jeg syntes jeg var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...