Gjest Tittei Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Er det ikke litt rart at det ikke finnes en slankepille som FUNKER ? Jeg mener, det finnes så utrulig masse "rart" i verden som internett, mobil, tv, vi kommer oss ut i verdensrommet og vi har blitt flinkere på å kurere sykdommer. Men, en pille eller middel som FJERNER fett fra kroppen, det har vi ikke klart å lage? Jeg kan forstå at det kanskje ville vært litt vanskelig å fjerne 40 kg ved hjelp av piller, men et pr kilo (?) Tror du / dere at vi noen gang kommer til å få noe som funker ? Tar forresten gjerne i mot "slanke"tips. Skal bare ned noen helt få kilo, og stramme opp. Jeg hater trening og elsker sofaen. Sliter med motivasjonen, vet jo egentlig hvordan det skal gjøres, synd at det ikke er like lett å gjennomføre alt!
sequin Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Jeg går på slankepiller som funker, så jeg skjønner ikke problemet ditt egentlig.... Oxy Elite Pro heter de
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Tetrahydrolipstatin har dokumentert virkning (Orlistat/Xenical/Alli). Jeg har ingen tips til deg i og med at du sier du vet hva du må gjøre for å gå ned i vekt.
Djungelvrål Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Jeg går på slankepiller som funker, så jeg skjønner ikke problemet ditt egentlig.... Oxy Elite Pro heter de Hvor mye har du gått ned på hvor lang tid?
itchii Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Finnes helt klart ting som funker, de er bare ulovlige og helseskadelige.
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Hvorfor finnes ikke fungerende slankepiller? 1. Det finnes slankepiller som fungerer for den enkelte. Problemet er at det er forskjell for hva som funker på Ola og hva som funker på Petra fordi de har forskjellige problemområder. 2. Piller er ikke svaret på alt. Piller er den "enkle" utveien av et usunt eller ulykkelig liv, og kan virke som ei løsning i starten, men det kan gjøre vondt verre med tiden. Det er med slankepiller som med alle andre piller, det er ikke bra å ta over en lengre periode. 3. Naturen lar ikke alltid oss mennesker finne svar på medisinske fenomener. Vi finner ikke èn slankepille som fungerer på alle mennesker optimalt, på lik linje med at vi ikke kan finne opp en måte å helbrede Aids...
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 Man må gjøre en innsats for å gå ned i vekt. Skjønner ikke at folk tror at man kan forandre helsen sin på den måten, med en pille. Vet dere hva som kommer til å skje når dere en gang må slutte med den pillen? Da raser dere opp igjen. Absolutt ikke noen sunn måte å gå ned i vekt på, det der...
Zoë Castillo Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 (endret) HELDIGVIS brukes en stor del av tiden til forskerne på å finne medisiner mot malaria, aids og kreft, (for ikke å snakke om rikfolksproblemer som hjerte- og karsykdommer), og ikke på å finne lettvint-løsninger mot overvekt. 1) Finn årsaken til at du spiser mer enn du bør, og kom deg over det. 2) Finn en treningsform du liker, og finn en ny når du blir lei av den gamle. Eller begynn på amfetamin, det blir man visst også slank av etterhvert, men det er neppe betraktet som en lettvint-løsning i lengden. Jeg anbefaler med andre ord en kombinasjon av 1) og 2). Endret 19. mars 2011 av anti jante-June
Djungelvrål Skrevet 19. mars 2011 #10 Skrevet 19. mars 2011 Hvor mye har du gått ned på hvor lang tid? Dytter
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #11 Skrevet 19. mars 2011 HELDIGVIS brukes en stor del av tiden til forskerne på å finne medisiner mot malaria, aids og kreft, (for ikke å snakke om rikfolksproblemer som hjerte- og karsykdommer), og ikke på å finne lettvint-løsninger mot overvekt. 1) Finn årsaken til at du spiser mer enn du bør, og kom det over det. 2) Finn en treningsform du liker, og finn en ny når du blir lei av den gamle. Eller begynn på amfetamin, det blir man visst også slank av etterhvert, men det er neppe betraktet som en lettvint-løsning i lengden. Jeg anbefaler med andre ord en kombinasjon av 1) og 2). Rikfolksproblem? Hadde det bare vært så vel. Det er flest med lav sosioøkonomisk status som sliter med overvekt og fedme. 1
Zoë Castillo Skrevet 19. mars 2011 #12 Skrevet 19. mars 2011 Rikfolksproblem? Hadde det bare vært så vel. Det er flest med lav sosioøkonomisk status som sliter med overvekt og fedme. Sett i målestokken "verden" er hjerte- og karsykdommer et rikfolksproblem. Det er økende også i u-land, men her er det fortsatt sykdommer knyttet til hygiene, feilernæring og insekter som er verst. Det brukes langt større summer på å finne midler mot feks astma framfor malaria, og på hjerte- og karsykdommer framfor aids. Mer lukrativt å kurere de som har penger til å betale for medisinene, selvsagt. I Norge er det kanskje de lavere sjiktene som sliter mest med hjerte- og karsykdommer, men de lever uansett greit i forhold til store deler av verdens befolkning. Og når det gjelder markeder for slankepiller kan vi neppe nøye oss med å se isolert på Norge. Ergo, det er et rikfolksproblem.
Djungelvrål Skrevet 19. mars 2011 #13 Skrevet 19. mars 2011 Rikfolksproblem? Hadde det bare vært så vel. Det er flest med lav sosioøkonomisk status som sliter med overvekt og fedme. Kilde??
Fanta Exotic Skrevet 19. mars 2011 #14 Skrevet 19. mars 2011 Joda, det kalles fettsuging.. Tror du virkelig fettsuging er en pille?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #15 Skrevet 19. mars 2011 Kilde?? http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/child-obesity-growing-in-developing-world-who-2244616.html http://www.reuters.com/article/2010/03/02/us-obesity-poor-idUSTRE6214L820100302 http://www.upi.com/Health_News/2010/06/15/Poor-neighborhoods-linked-to-obesity/UPI-10841276649291/ http://www.forumonpublicpolicy.com/archivespring08/gearhart.pdf http://www.surgeongeneral.gov/topics/obesity/calltoaction/1_5.htm http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17478442 http://www.who.int/bulletin/volumes/82/12/phr1204abstract/en/
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #16 Skrevet 20. mars 2011 Er det ikke litt rart at det ikke finnes en slankepille som FUNKER ? Jeg mener, det finnes så utrulig masse "rart" i verden som internett, mobil, tv, vi kommer oss ut i verdensrommet og vi har blitt flinkere på å kurere sykdommer. Men, en pille eller middel som FJERNER fett fra kroppen, det har vi ikke klart å lage? Jeg kan forstå at det kanskje ville vært litt vanskelig å fjerne 40 kg ved hjelp av piller, men et pr kilo (?) Tror du / dere at vi noen gang kommer til å få noe som funker ? Tar forresten gjerne i mot "slanke"tips. Skal bare ned noen helt få kilo, og stramme opp. Jeg hater trening og elsker sofaen. Sliter med motivasjonen, vet jo egentlig hvordan det skal gjøres, synd at det ikke er like lett å gjennomføre alt! hadde det vert en pille som funket,så hadde den forsvunnet fra markedet. Det ble jo ikke noe god butikk av. Det er ingen pile som gir deg varig vektreduksjon 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå