Gå til innhold

Kattepass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et ganske stort hus på landet, og kunne tenke meg å ta på meg å passe andres katter i ferier, helger o.l. Jeg har katt selv, så hvis det skulle bli litt "kniving" mellom dem, så får de et stort, eget rom med klorestativ, mat, kasse og alt de trenger. De får ikke tilgang til å gå ut med mindre de er selevant. Jeg tenker ikke noe kennel i stor skala i første omgang (vil se litt hvordan interessen er først), så jeg lager ikke bur og sånn. De vil få god plass, masse kos og kjærlighet, for jeg elsker katter! Hvor mye synes dere jeg kan ta pr. døgn for èn katt?

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært inne på tanken selv, men har foreløpig ikke plass.

Og pris er et veldig godt spm.. Jeg tenkte 100kr døgnet, for det dekker mat og sand, men 150/døgnet klinger bra. Men over 200/døgnet høres alt for mye ut. Synes jeg.. Men jeg synes luftegård er et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

125 - 150 i døgnet kunne så absolutt jeg ha funnet på å betale for den slags kattepass :) Nå skal det være sagt at jeg er den stolte eier av en liten innekatt som hater andre katter, så ideen om at hun evt knne fått eget rom hørtes veldig god ut i mine ører. Det at muligheten for at hun kunne fått vært med ut i bånd er tilstede høres også veldig bra ut, da min er vant til å få en tur ut i bånd i ny og ne.

Men, du må ikke glemme at katter har forskjellige behov. De aller fleste katter er vel utekatter, og vil derfor tro at du kan komme til å miste en del potensielle kunder på å ikke ha en form for luftegård. Det trenger jo ikke være store greiene heller. Kattepassen vi bruker har rett og slett laget et digert bur av hønsenetting (og selvfølgelig rammeverk av tre) ute som kattene kan gå ut i gjennom et vindu. Fungerer kjemepfint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært villig til å betale et sted mellom 100-150. Siden jeg ville hatt egen mat til han så hadde det vært mer riktig med nærmere 100.

Jeg hadde sett plassen veldig an før jeg hadde satt han fra meg der. Godkjenning av Mattilsynet, sikre uteplassser hadde vært viktig, hvor mye oppmerksomhet de får osv, hadde vært viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...