AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 hvis jeg er lavere enn jenta og jeg vil knulle henne bakfra for å kunne nyte stumpen hennes hvilke sex-stillinger foreslår dere?? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Alle stillinger. det er jo litt vanskelig å gjøre vanlig doggystyle der jenta har rumpa opp liksom... reverse missionary er nok bedre her tenker jeg... 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 eller denne stillingen: http://www.the-clitoris.com/x/inter/unify.jpg 1
Gjest SnakeOil Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 (endret) Om du er lavere, er nok bakfra på alle fire i sengen enklest tenker jeg. Damer er som en tripod om de står på alle fire i senga, her er det bare å få henne til å spre bena mer og dermed komme lavere ned, eller samle bena for å komme høyere opp, bare å være klar og sterk i ordrene det. Evt følge opp et "spre bena" med et rapp over ræva, avhengig av stemningen. Om hun har hodet plantet ned i puta eller hendene på sengegavlen er valgfritt men morsomt å variere. Er du veldig kort, kan det fungere at hun ligger på magen, lett spredte ben og en pute under hoftekammen, slik at rumpa kommer opp, da kan du legge deg oppå henne og knulle i vei. (her kan du også holde håndleddene hennes fast og virkelig knulle henne i filler også mens du biter lit i halsen osv) Bruker den av og til, funker for øm og litt hardere sex og dama trenger ikke høre en døyt (trenger knapt å spre bena til og med). Krever ikke kjempelang pikk, men sikkert greit å være snitt-lang eller lenger for å komme skikkelig inn når hun ligger sånn. Forøvrig en grei stilling for å stimulere fremre skjedevegg der g-punktet ligger. Kreativiteten lenge leve. =) Edit: Rettet dårlig norsk Endret 20. mars 2011 av SnakeOil
Gjest hajen Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Om du er lavere, er nok bakfra på alle fire i sengen enklest tenker jeg. Damer er som en tripod om de står på alle fire i senga, her er det bare å få henne til å spre bena mer og dermed komme lavere ned, eller samle bena for å komme høyere opp, bare å være klar og sterk i ordrene det. Evt følge opp et "spre bena" med et rapp over ræva, avhengig av stemningen. Om hun har hodet plantet ned i puta eller hendene på sengeskavelen er valgfritt men morsomt å variere. Er du veldig kort, kan det fungere at hun ligger på magen, lett spredte ben og en pute under hoftekammen, slik at rumpa kommer opp, da kan du legge deg oppå henne og knulle i vei. (her kan du også holde håndleddene hennes fast og virkelig knulle henne i filler også mens du biter lit i halsen osv) Bruker den av og til, funker for øm og litt hardere sex og dama trenger ikke høre en døyt (trenger knapt å spre bena til og med). Krever ikke kjempelang pikk, men sikkert greit å være snitt-lang eller lenger for å komme skikkelig inn når hun ligger sånn. Forøvrig en grei stilling for å stimulere fremre skjedevegg der g-punktet ligger. Kreativiteten lenge leve. =) Ohei.... Det der hadde sannelig ikke plaget meg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 Doggy, reverse cowgirl eller skje (spoon)
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #8 Skrevet 19. mars 2011 Doggy, reverse cowgirl eller skje (spoon) ikke mulig å gjennomføre en normal doggystyle hvis gutten er lavere tror jeg... men man kan jo "klatre opp"?? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 ikke mulig å gjennomføre en normal doggystyle hvis gutten er lavere tror jeg... men man kan jo "klatre opp"?? Vel, det avhenger av hvor lange (lår)bein de to partene har. For vi har ikke alle likt proposjonert kropp. Noen har lange bein mens andre har kortere bein, selv om høyden er den samme.
Gjest KateW Skrevet 19. mars 2011 #10 Skrevet 19. mars 2011 sengeskavelen Hva i alle dager er en sengeskavel? Jeg har hatt partnere kortere enn meg, men har aldri hatt problemer med å finne sexstillinger. Har aldri vært et hinder, tror ikke det har skjedd noen gang at jeg har tenkt, å det kan vi ikke for han er lavere...
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #11 Skrevet 19. mars 2011 Hva i alle dager er en sengeskavel? Jeg har hatt partnere kortere enn meg, men har aldri hatt problemer med å finne sexstillinger. Har aldri vært et hinder, tror ikke det har skjedd noen gang at jeg har tenkt, å det kan vi ikke for han er lavere... tenkte på hvis jeg skal nyte stumpen hennes...
loffen Skrevet 19. mars 2011 #12 Skrevet 19. mars 2011 (endret) Om du er lavere, er nok bakfra på alle fire i sengen enklest tenker jeg.Damer er som en tripod om de står på alle fire i senga, her er det bare å få henne til å spre bena mer og dermed komme lavere ned, eller samle bena for å komme høyere opp, bare å være klar og sterk i ordrene det. Evt følge opp et "spre bena" med et rapp over ræva, avhengig av stemningen. Om hun har hodet plantet ned i puta eller hendene på sengeskavelen er valgfritt men morsomt å variere.Er du veldig kort, kan det fungere at hun ligger på magen, lett spredte ben og en pute under hoftekammen, slik at rumpa kommer opp, da kan du legge deg oppå henne og knulle i vei. (her kan du også holde håndleddene hennes fast og virkelig knulle henne i filler også mens du biter lit i halsen osv) Bruker den av og til, funker for øm og litt hardere sex og dama trenger ikke høre en døyt (trenger knapt å spre bena til og med).Krever ikke kjempelang pikk, men sikkert greit å være snitt-lang eller lenger for å komme skikkelig inn når hun ligger sånn.Forøvrig en grei stilling for å stimulere fremre skjedevegg der g-punktet ligger.Kreativiteten lenge leve. =) I'm in! :gjeiper: Endret 19. mars 2011 av loffen
Gjest KateW Skrevet 19. mars 2011 #13 Skrevet 19. mars 2011 tenkte på hvis jeg skal nyte stumpen hennes... Ja? Da er det vel bare å ta for deg hvor utsikten er best? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #14 Skrevet 19. mars 2011 Ja? Da er det vel bare å ta for deg hvor utsikten er best? tenker at denne http://www.the-clitoris.com/x/inter/unify.jpg er best i denne sammenhengen for i denne så får man både god utsikt og man kan ha underlivet tett inntil under samleie... reverse missionary er sikkert også bra :-) 1
Gjest KateW Skrevet 19. mars 2011 #15 Skrevet 19. mars 2011 Nå har det bildet blitt postet flere ganger, og jeg kan ikke skjønne at det er annerledes enn å bli tatt bakfra? Jeg er nå aldri statisk rolig når jeg har sex, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du skriver tråd på KG om hvordan å pule dama di, i steden for at du bare puler henne?????
Gjest SnakeOil Skrevet 20. mars 2011 #16 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Hva i alle dager er en sengeskavel? Sengegavel? - Den kanten som er på hode og fotsiden på senga (om man ikke har madrasse-seng da). Heter det ikke skavel? Kant? Grind? Eller noe....? Edit: Sengegavl heter det vist, rettet opprinnelig innlegg. Endret 20. mars 2011 av SnakeOil
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #17 Skrevet 20. mars 2011 Sengegavel? - Den kanten som er på hode og fotsiden på senga (om man ikke har madrasse-seng da). Heter det ikke skavel? Kant? Grind? Eller noe....? Senge gavel er rett ord. Gavel på et hus, gavel på en seng... Sengegavel.
Gjest gjest Skrevet 20. mars 2011 #18 Skrevet 20. mars 2011 Doggy, reverse cowgirl eller skje (spoon) Kan noen forklare meg reverse cowgirl, for det har jeg aldri hørt om... 1
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #19 Skrevet 20. mars 2011 Hva i alle dager er en sengeskavel? En skavl med senger? Omtrent som en snøskavl, bare en masse senger som har føket sammen i en gigantisk skavl...
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #20 Skrevet 20. mars 2011 Kan noen forklare meg reverse cowgirl, for det har jeg aldri hørt om... http://en.wikipedia.org/wiki/File:Reverse-amazon.jpg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå