Llise Skrevet 19. mars 2011 #61 Skrevet 19. mars 2011 Det du linker til der er det jeg vil kalle en hipster. Dårlig eksempel. Jeg vil si hotpants er mye penere, og går litt lenger "opp", hvis du forstår. Jeg har laget et bilde her, hipster til ventre, hotpants til høyre. LINK
Antlers Skrevet 19. mars 2011 #62 Skrevet 19. mars 2011 Dårlig eksempel. Jeg vil si hotpants er mye penere, og går litt lenger "opp", hvis du forstår. Jeg har laget et bilde her, hipster til ventre, hotpants til høyre. LINK Det er ganske vanskelig å forklare, ja Hipsters går ned som en vanlig truse i skrittet, den er bare bredere i sidene. Hotpants er mer som en superkort boxer, uten hengende skrittdel. Hipster med synlig skrittdel: http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=2596636&w=200&frame=0&ee=1208778927 Hotpants: http://deiligetruser.webs.com/N73_hot_pants_hot_pink.jpg 1
Gjest Iah Skrevet 19. mars 2011 #63 Skrevet 19. mars 2011 Dårlig eksempel. Jeg vil si hotpants er mye penere, og går litt lenger "opp", hvis du forstår. Jeg har laget et bilde her, hipster til ventre, hotpants til høyre. LINK Fremdeles uenig. I denne linken vil jeg si du har en hotpants/bokser til venstre og hipster til høyre. 2
Gjest Iah Skrevet 19. mars 2011 #64 Skrevet 19. mars 2011 Det er ganske vanskelig å forklare, ja Hipsters går ned som en vanlig truse i skrittet, den er bare bredere i sidene. Hotpants er mer som en superkort boxer, uten hengende skrittdel. Hipster med synlig skrittdel: http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=2596636&w=200&frame=0&ee=1208778927 Hotpants: http://deiligetruser.webs.com/N73_hot_pants_hot_pink.jpg Signerer. 1
Llise Skrevet 19. mars 2011 #65 Skrevet 19. mars 2011 Fremdeles uenig. I denne linken vil jeg si du har en hotpants/bokser til venstre og hipster til høyre. Ok. Da har vel jeg misforstått/vi har forskjellig syn på hva som er hva
MissStiles Skrevet 19. mars 2011 #66 Skrevet 19. mars 2011 Jeg bruker hipster og hotpants. Aldri string, det er ubehagelig Samme her. Brukte string veldig mye før. Men nå synes jeg bare det er ubehagelig å gå med.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #67 Skrevet 19. mars 2011 Samme her. Brukte string veldig mye før. Men nå synes jeg bare det er ubehagelig å gå med. av bomull??? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #68 Skrevet 19. mars 2011 går du uten undertøy også når du bruker tights?? siden du er her nå... 1
Antlers Skrevet 19. mars 2011 #69 Skrevet 19. mars 2011 Ok. Da har vel jeg misforstått/vi har forskjellig syn på hva som er hva Det er lettere å se forskjellen når plagget ligger flatt. Jeg kan ikke alltid se hva som er hva når plagget blir vist på en modell. Tenk deg at du skal brette en truse. Du legger den med forsiden ned, og bretter først inn skrittdelen - deretter bretter du inn sidene. Du kan brette en hipster på samme måten. Se så for deg at du skal brette en boxershorts. Der bretter du på midten to ganger. Akkurat det samme må du gjøre med hotpants. Eller... Det holder kanskje å brette èn gang da, siden de er så små
Gjest Lacus Skrevet 19. mars 2011 #70 Skrevet 19. mars 2011 går ut fra at du bruker hipster for å ha truseinnlegget på plass de dagene der du har hatt sex kvelden før... du vil vel ikke at sæden renner ut i buksen vel??? Jeg går på do etter sex. Da kommer det meste ut. Aldri hatt problemer med at sæden renner ut dagen etterpå. går du uten undertøy også når du bruker tights?? Ja, skulle det være forskjell fra bukse og tights? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #71 Skrevet 19. mars 2011 Jeg går på do etter sex. Da kommer det meste ut. Aldri hatt problemer med at sæden renner ut dagen etterpå. Ja, skulle det være forskjell fra bukse og tights? ok :gjeiper: 1
Aspera Skrevet 19. mars 2011 #72 Skrevet 19. mars 2011 Blander mellom g-streng og blondehipster, og av og til går jeg kommando
cilipili Skrevet 19. mars 2011 #73 Skrevet 19. mars 2011 Dere som aldri bruker g-streng, hva gjør dere om dere skal ha et glatt, ettersittende skjørt, kjole eller bukse? Da går jeg enten uten undertøy eller med en hipster som er veldig tynn og uten sømmer. Når det er sagt så pleier jeg ikke bruke så stramme/den type klær klær. Jeg bruker bare hipsters, helst i blonder. String synes jeg er ubeskrivelig harry og nasty.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #74 Skrevet 19. mars 2011 Jeg bruker hipstere/boxere/briefs. Har én blondestring som jeg bruker når jeg pirre kjæresten.
Lillemeg25 Skrevet 19. mars 2011 #75 Skrevet 19. mars 2011 Da går jeg enten uten undertøy eller med en hipster som er veldig tynn og uten sømmer. Når det er sagt så pleier jeg ikke bruke så stramme/den type klær klær. Jeg bruker bare hipsters, helst i blonder. String synes jeg er ubeskrivelig harry og nasty. Er det harry å gå med string nå? Vel jeg bruker string og hvis folk synes det er harry og ekkelt for de bare synes det. Jeg liker ikke å gå med truse. Det synes jeg bare ubehagelig Samme med Hipster. Irriterer meg over at de ofte skilr inn i rumpa også må jeg dra den på plass.
cilipili Skrevet 19. mars 2011 #76 Skrevet 19. mars 2011 Er det harry å gå med string nå? Vel jeg bruker string og hvis folk synes det er harry og ekkelt for de bare synes det. Jeg liker ikke å gå med truse. Det synes jeg bare ubehagelig Samme med Hipster. Irriterer meg over at de ofte skilr inn i rumpa også må jeg dra den på plass. Jeg vet ikke om det er harry med string nå. Det er bare noe jeg synes, men relativt ekkelt er det. Det er ikke anbefalt å bruke string noe særlig siden bakteriene får en direkte linje fra rompa til sjeden. Noe som ofte kan resultere i infeksjoner. 1
Antlers Skrevet 19. mars 2011 #77 Skrevet 19. mars 2011 Er det harry å gå med string nå? Vel jeg bruker string og hvis folk synes det er harry og ekkelt for de bare synes det. Jeg liker ikke å gå med truse. Det synes jeg bare ubehagelig Samme med Hipster. Irriterer meg over at de ofte skilr inn i rumpa også må jeg dra den på plass. Jepp, helt ut! http://minmote.no/index.php/2010/08/dette-er-helt-ut/
Lillemeg25 Skrevet 19. mars 2011 #78 Skrevet 19. mars 2011 Jepp, helt ut! http://minmote.no/index.php/2010/08/dette-er-helt-ut/ Javel. Bryr meg ikke om at en dum nettside sier det er ut
Antlers Skrevet 19. mars 2011 #79 Skrevet 19. mars 2011 Javel. Bryr meg ikke om at en dum nettside sier det er ut Ikke jeg heller, men du spurte jo om det var harry nå - noe det er Det viktigste er vel at man selv er komfortabel i det man velger å iføre seg.
Wonders Skrevet 22. mars 2011 #80 Skrevet 22. mars 2011 (endret) Hipstere krøller seg i lysken bare jeg sitter i 10 minutter og smetter inn der sola ikke skinner etter få skritt.-. Og det er ikke lite stoff som samler seg, slik som en liten g-streng er. Huff a meg. Kjøper enkle pene g-strenger. De er aldri over buksekanten Endret 22. mars 2011 av Wonders
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå