Gå til innhold

Skal dere ha veske til kjolen ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis dere skal ha veske. Hvordan ser den ut ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var på Kristins sist, fant jeg en nydelig veske som passet perfekt.

Men de ville ikke selge den, sa bare at den hadde vært med på showet som var den 19. og at den hørte til en annen kjole.... :(

Skrevet

Det følger med veske til kjolen min, men får ikke lov av forloveren min å bruke den (har ikke lyst heller da) Hun skal passe på de få tingene jeg trenger den dagen

Skrevet

Lånte en veske av ei venninne som giftet seg noen uker før meg, (tror faktisk det er den samme som camie skal ha...) men brukte den egentlig ikke i det hele tatt. Eller altså, jeg hadde jo sminke etc i den, men den stod kun i en krok i garderoben der jeg eller forloveren min gikk og hentet tingene når jeg trengte dem, så jeg brukte den ikke i den forstand at folk så meg med den...

Skrevet

Følger med veske til kjolen min,skal nok bruke den ja

Skrevet

Ja, jeg hadde en liten søt rosa veske. Den kan du se her (litt i alle fall).

Skrevet

Jeg skal ha vesken som hører til kjolen min.

En liten smal konvolutt veske i hvit som er kantet med perler :D

Skrevet

Hadde ikke veske og behøvde det ikk eheller. Det jeg trengte hadde min forlover!

Skrevet

Flott da trenger jeg ikke å bruke penger på veske. Har vell snart sprent budsjette uansett.

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg leide veske, noe som kanskje var unødvendig i og med at jeg brukte den så lite. Jeg hadde mer enn nok med å holde styr på slør og bukett, så vesken var litt i veien!

Endret av Po Pi
Skrevet

Personlig må jeg bare si jeg er veldig glad for at jeg ikke hadde veske denne dagen, for det var nok å holde styr på buketten, sløret og slepet om jeg ikke skulle hatt en veske i tillegg. Dessuten hadde jeg ikke noe behov for å ha veske, og jeg hadde ikke hatt så mye å ha oppi den.

Skrevet

Jeg kommer til å ha en liten veske med sminke, lommetørkle, strømpebukse etc..

Men den skal min forlover passe på hele tiden.

Skrevet

Jeg er absolutt ikke veske menneske, men jeg har verdens nydeligste søster som skal ta vare på stæsje mitt!

Skrevet
Så mye fint!

Flink du Tex

Ikke den første med blomster, den var grotesk :x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...