AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Er det bare meg som er våken her eller? Hva gjør du på Hva gjør jeg på? Ser film og leser på KG. Er det ingen pratesjuke på forumet nå? Hilsen en pratesjuk.
feuerstein Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Har vært på trening, deretter sett film hos en kamerat, deretter diskutert hans jobb og fremtid noen timer. Jeg skal vel egentlig legge meg, men tenkte jeg skulle sjekke innom her først. Skal ikke jobbe igjen før kl 18, så er ikke så farlig om jeg står opp sent.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Hei AnnonymBruker, AnnonymBruker her. Sitter her og leser hva AnnonymBruker troller om i natt. AnnonymBruker virker jo helt Schizofren! Ikke å lett å forstå seg på AnnonymBruker stakkar. Stå på AnnonymBruker! Med litt hjelp overlever også du hverdagen. Men nå er det på tide å ta kveld. Mvh AnnonymBruker
Mann34 Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Nei, jeg er våken. Synes nesten jeg måtte stå opp nå viss jeg skulle få noe ut av dagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå