Gå til innhold

anonym bruker eller skrivefeil

Fremhevede innlegg

Gjest odisi73
Skrevet

Det viser seg at det har tatt helt av med disse trådene :skravle:

Hvorfor kritisere folk som vil være anonyme så lenge dette er forum du kan være anonym på?

Alle er anonyme under nikket sitt også,så når folk kan ha bilde av seg selv i forumet,da er du ikke lenger anonym.

Slutt å klag,alle her inne er anonyme,dere med nikket også.

Hvorfor henge seg opp i skrivefeil?

Selv dere som klager mest på andre med skrivefeil har en haug med skrivefeil+meg selv.

Godta skrivefeil og godta de som vil være anonyme for vi er jo alle anonyme,så kan vi heller bruke tiden på det vi snakker om isteden for å henge oss opp i små bagateller.

Jeg trives her på forumet jeg og håper på litt mer hyggelig prat og skriverier.

ha en fin natt :sovne:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det viser seg at det har tatt helt av med disse trådene

.. så hvorfor ikke trå til med eeeenda en, ja :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Det er nesten ingen som har bilde av seg selv. Jeg synes det du sier er ganske selvmotsigende når du mener at de med nick også er anonyme og at det da er galt å klage på bruk av anonym bruker.

Problemet med anonym bruker er at det kan være veldig vanskelig å vite hvem som er hvem av dem når man diskuterer. Det er også mange av de som skriver under anonym bruker som benytter sjansen til å skrive mye jævelskap som de ikke vil ha knyttet til sitt egentlige nick. Det er pinglete.

Skrevet

Det plager meg forsåvidt ikke at folk huker av for "Anonym Bruker", men det gjør det mye lettere å skille AB fra en annen AB om man slenger på en signatur på slutten. Denne signaturen kan man jo enkelt bytte til noe helt annet i neste tråd, om man er redd for å bli husket for signaturen sin.

Skrevet

Det hadde vært greit med en kode også, som skiller de anonyme brukerne fra hverandre, som på diskusjon.no.

• Liker 1
Skrevet

er enig med det om skrive feilene, er så unødvendig å komme med det når det ikke har noe som helst med diskusjonen å gjøre!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vi hatt en kode hadde jeg ikke giddet å vært her. Da faller hele meninga bort.

Og forskjellen på kg og diskusjon er at på diskusjon er det strenge regler på det og kun ment i spesielle tilfeller, på kg er det mer som "en bruker", om man skjønner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...