AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 når jeg drikker alkohol blir jeg løs i magen, selv om jeg drikker lite. Er det noe som kan hjelpe? Idoform for eksempel?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 For noen hjelper melk. Det er vanlig å bli uggen i magen av alkohol.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 For noen hjelper melk. Det er vanlig å bli uggen i magen av alkohol. ok! Har aldri vært sånn før...
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Har du endret kostholdet ditt i det siste?Kan være noe der. Jeg blir mer løs hvis jeg drikker øl enn vin. Er det kanskje fordi det er noe gjær eller noe slikt i ølen som gjør det har jeg tenkt på. Så da velger jeg ofte vin istedet..
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Har du endret kostholdet ditt i det siste?Kan være noe der. Jeg blir mer løs hvis jeg drikker øl enn vin. Er det kanskje fordi det er noe gjær eller noe slikt i ølen som gjør det har jeg tenkt på. Så da velger jeg ofte vin istedet.. har ikke endret kostholdet nei.. Men drikker mest øl ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå