Gjest döderlein Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har tenkt litt over dette med kroppslukt i det siste, siden jeg har levd mer oppå andre. Spesielt på soverommet til andre kan jeg merke hvordan de lukter, også hvis kun døren står oppe. Men det er ikke sånn at jeg tenker over det mens jeg er sammen med de på andre steder. Mens andre lukter ikke så mye, virker det som. Ikke på soverommet heller. Har dere noen gang tenkt over at noen har sterkere kroppslukt enn andre, uansett hvor god hygenen deres er? Hva kommer dette av, "kjemien" i kroppen?
Wildy Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Folk lukter forskjellig, verre er det ikke. Noen har en sterk kroppslukt ( uten at det er det samme som at det er vond lukt), andre har svak. Men vi har kanskje utviklet en forestilling om at all kroppslukt er ille kroppslukt; helst skal vi lukte roser og fioler alle sammen....
Gjest döderlein Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Ja, men det er vel en faktisk GRUNN til at noen lukter mer enn andre. Og ja, snakker også om kroppslukt som ikke lukter vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå