Gå til innhold

Hvor singel har du vært hvor lenge..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

singel i 23 år. er 23 år. kjederlig ja :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært singel i ca 5 mnd.

Savner noen av og til, men er ikke klar for noe nytt forhold. Dessuten var ikke eksen så snill, så kommer ikke til å slippe en ny mann inn i hjertet mitt før han viser seg verdig til det. bedre å være lykkelig og singel, enn ulykkelig i et forhold :P

Skrevet

Jeg har vært singel i 3 år bortsett fra et sommerforhold i sommer som jeg kunne vært foruten uansett.

Jeg savner ikke en kjæreste forsåvidt.. Men jeg savner å kunne forelske meg/ være forelsket. D

Jeg håper jo på å få meg en kjæreste igjen etterhvert. Men det er egentlig veldig digg å være singel. Kanskje mest fordi jeg har hatt det mest kjipt når jeg har vært i forhold..

Skrevet

Jeg har vært singel i litt over 1 år nå. Vært på et par dater det siste året. Men først nå jeg begynner å tenke at det hadde vært hyggelig å møte noen. Og ja, jeg er nok klar for et nhytt forhold.

Skrevet

singel i 23 år. er 23 år. kjederlig ja :sukk:

Er du gutt eller jente?

Skrevet

Vært singel i 4 år.. Men har datet en i ett år nå.. men det blir ikke oss.. så nå er en skikkelig singel igjen..

Savner noen ja.. men er ikke helt klar å ut å lete igjen.. Ble så forelsket i han jeg datet i ett år så trenger å komme over han..

Skrevet

1,5 år ca.. Men det var mer som en flørt sist gang, så er vel mere 2år siden.. :(

Vil ikke være singel jeg..

Gjest Cipheria
Skrevet

23 år. Tenker av og til at det hadde vært greit å ha noen, men savnet er ikke så voldsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...