MsZ Skrevet 19. mars 2011 #22 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har vært singel i ca 5 mnd. Savner noen av og til, men er ikke klar for noe nytt forhold. Dessuten var ikke eksen så snill, så kommer ikke til å slippe en ny mann inn i hjertet mitt før han viser seg verdig til det. bedre å være lykkelig og singel, enn ulykkelig i et forhold
Becka Skrevet 19. mars 2011 #23 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har vært singel i 3 år bortsett fra et sommerforhold i sommer som jeg kunne vært foruten uansett. Jeg savner ikke en kjæreste forsåvidt.. Men jeg savner å kunne forelske meg/ være forelsket. D Jeg håper jo på å få meg en kjæreste igjen etterhvert. Men det er egentlig veldig digg å være singel. Kanskje mest fordi jeg har hatt det mest kjipt når jeg har vært i forhold..
MissStiles Skrevet 20. mars 2011 #24 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har vært singel i litt over 1 år nå. Vært på et par dater det siste året. Men først nå jeg begynner å tenke at det hadde vært hyggelig å møte noen. Og ja, jeg er nok klar for et nhytt forhold.
per78 Skrevet 20. mars 2011 #25 Skrevet 20. mars 2011 singel i 23 år. er 23 år. kjederlig ja Er du gutt eller jente?
tette-nette Skrevet 20. mars 2011 #27 Skrevet 20. mars 2011 Vært singel i 4 år.. Men har datet en i ett år nå.. men det blir ikke oss.. så nå er en skikkelig singel igjen.. Savner noen ja.. men er ikke helt klar å ut å lete igjen.. Ble så forelsket i han jeg datet i ett år så trenger å komme over han..
9naah Skrevet 21. mars 2011 #28 Skrevet 21. mars 2011 1,5 år ca.. Men det var mer som en flørt sist gang, så er vel mere 2år siden.. Vil ikke være singel jeg..
Gjest Cipheria Skrevet 21. mars 2011 #29 Skrevet 21. mars 2011 23 år. Tenker av og til at det hadde vært greit å ha noen, men savnet er ikke så voldsomt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå