AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Hehe, det er tydelig at Kjetil S er tilbake :gjeiper: Jeg har vært singel for lenge, savner en sånn innimellom, men tenker ikke på det i det daglige, da ville det bare vært deprimerende, og man skal jo ha gode dager!
Gjest Jentehumor Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Jo savner noen...og virker ikke som jeg er heldig med neste likevel...
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2011 Hehe, det er tydelig at Kjetil S er tilbake :gjeiper: Jeg har vært singel for lenge, savner en sånn innimellom, men tenker ikke på det i det daglige, da ville det bare vært deprimerende, og man skal jo ha gode dager! Fryktelig ille å bli gjenkjent! Man ønsker jo ikke det når man er en hatet person!! ;-)))) Men hadde du ikke vært så fryktelig anonym så hadde du helt sikkert heller ikke ha vært så alene så lenge, spør du meg, vet du vel...!! heheheeee... ;-))))
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Hvor singel? Hva mener du egentlig med det? I mine øyne er man enten singel (altså ikke i fast forhold) eller i forhold (kjæresteforhold, forlovet, gift). Uansett, jeg har vært singel i 10 år nå. I det store og det hele stortrives jeg med singeltilværelsen, siden jeg er min egen herre over både tid og penger. Men må innrømme at jeg enkelte ganger savner nærhet, hvis det er gått en del uker siden sist jeg fikk meg noe. 1
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2011 Hvor singel? Hva mener du egentlig med det? I mine øyne er man enten singel (altså ikke i fast forhold) eller i forhold (kjæresteforhold, forlovet, gift). Uansett, jeg har vært singel i 10 år nå. I det store og det hele stortrives jeg med singeltilværelsen, siden jeg er min egen herre over både tid og penger. Men må innrømme at jeg enkelte ganger savner nærhet, hvis det er gått en del uker siden sist jeg fikk meg noe. Godt spørsmål!! For det spiller vel kanskje egentlig liten rolle hvor singel man egentig er så lenge man bare har seg litt he og der i ny og i ne og sånn..!! OK - Jeg tar poenget ditt!! :-))
Sunchild Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Jeg synes faktisk ikke man er "ekte" singel om man for eksempel har en "pulevenn", eller dersom man dater og har sex med en person over en periode men aldri går så langt som å definere seg som et par før det blir slutt. (Bare mine tanker om hvordan man kan lure på "hvor singel er du?" - er selv samboer.)
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jeg synes faktisk ikke man er "ekte" singel om man for eksempel har en "pulevenn", eller dersom man dater og har sex med en person over en periode men aldri går så langt som å definere seg som et par før det blir slutt. (Bare mine tanker om hvordan man kan lure på "hvor singel er du?" - er selv samboer.) Helt enig! - Har selv vært alene så altfor lenge nå - statistikken tatt i betraktning... :-)) Endret 18. mars 2011 av Kjetil S.
Gjest Lacus Skrevet 18. mars 2011 #9 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har vert singel nå i 8 mnd. Jeg har savnet noen de siste mnd. Har kanskje funnet meg en nå da Krysser fingrene for at ting går som de skal
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har vert singel nå i 8 mnd. Jeg har savnet noen de siste mnd. Har kanskje funnet meg en nå da Krysser fingrene for at ting går som de skal Lykke så innmari mye veldig til, vet du!! ;-))
Gjest Lacus Skrevet 18. mars 2011 #11 Skrevet 18. mars 2011 Lykke så innmari mye veldig til, vet du!! ;-)) Takk for det
Xaphan Skrevet 18. mars 2011 #12 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har vært singel i 4 år. Styra med en fyr i en måneds tid for rundt et år siden, ellers har jeg vært "helt singel". Det hender at jeg savner å ha noen, men jeg trives som singel også. Orker ikke stresse så mye med det, vil heller vente til jeg møter en jeg virkelig liker og kose meg fram til det skjer
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 18. mars 2011 Takk for det Åhhh!!! - En herlig lykkedans!! :-))
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #14 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har vært singel i 4 år. Styra med en fyr i en måneds tid for rundt et år siden, ellers har jeg vært "helt singel". Det hender at jeg savner å ha noen, men jeg trives som singel også. Orker ikke stresse så mye med det, vil heller vente til jeg møter en jeg virkelig liker og kose meg fram til det skjer Felles glede og respekt og alt det der... :-)))
Gjest Eugene Onegin Skrevet 18. mars 2011 #15 Skrevet 18. mars 2011 har vært singel i ca 3 år. Nei jeg savner ingen jeg elsker singel livet for meg er singel livet det beste som finnes
Rainbow Skrevet 18. mars 2011 #16 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har samboer nå, og har vært sammen med henne i nesten et år. Men før det hadde jeg aldri hatt kjæreste. Jeg datet mye, men det ble aldri noe forhold, og et par ulykkelige forelskelser. Jeg er 30 nå, så jeg var singel i litt over 29 år (ikke at jeg egentlig lette da jeg var baby, da, så man kan jo kanskje si 15-20 år i stedet) før jeg fant den store kjærligheten! Og det var verdt å vente! :-) 1
per78 Skrevet 18. mars 2011 #17 Skrevet 18. mars 2011 Vært singel i 10 måneder. Klart jeg savner noen å være med. Jeg savner , , , og
DBM Skrevet 19. mars 2011 #18 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har vært ganske singel, men ikke veldig singel, i to og et halvt år. Har ikke noe ønske om et nytt forhold nå.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #19 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har vært singel i sånn ca. 4 år. Men det ser ut til at det kanskje blir en forandring på den statusen snart.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #20 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har vært totalt singel i tre år. Før hadde jeg alltids noe på gang mens jeg var singel, men de siste tre årene har jeg ikke hatt ett eneste avbrekk med en "kanskje" eller en "vi får se". Jeg tror selv at jeg ikke ønsker å være singel, men samtidig er det så utrolig deilig å være det, på mange måter. Savner nærhet og kos (og sex), men samtidig gjør jeg jo ikke noe særlig for å endre på sivilstatusen min... Så ser jeg på venninner rundt meg som har kjæreste/samboer. De fleste sliter og syter og klager over slappe, ufølsomme og ubehjelpelige menn, mens jeg gjør akkurat som jeg vil. Så den mannen som skal endre sivilstatusen min skal være rimelig spesiell, for å si det sånn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå