AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Ja, jeg tror jeg har fobi mot sæd. Jeg kan runke kjæresten min, men synes det er utrolig ekkelt om jeg får sæd på meg når han får utløsning. Jeg suger igrunn han veldig sjeldent, men prøver å bli flinkere til det. Problemet mitt ligger i både at jeg ikke føler jeg er noe god til det, og at jeg bare tenker på sæden. Jeg sugde han forrige uke, og plutselig kjente jeg det kom noe flytende inn i munnen min. Det smakte ikke noe særlig, men jeg tenkte med en gang sæd. Det la seg liksom som et "belegg" i kjeften. Det var ikke mye, og han kom ikke da. Jeg sugde han videre, og han gav beskjed når han skulle komme, så jeg fikk runket han frem de siste sekundene. Er det noen som har det likedan? Jeg vil gjerne gjøre noe med det, da jeg ikke vil skuffe kjæresten min.. Men jeg klarer ikke vende meg til tanken å måtte få sæd i munnen eller noe annet sted på meg.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Eller ikke skuffe han, men vil liksom kunne utføre både runking og suging, uten at jeg skal få panikk for å få sæd på meg. Han sier at det er greit om jeg ikke liker det og slikt, men jeg vet jo han ville likt det bedre om jeg ikke var slik.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Først og fremst: Kommunikasjon! Dersom du har uttrykt for kjæresten din at du ikke ønsker å få sæd på deg, så syns jeg han skal respektere det. Du kan likevel suge ham, også kan han si fra når det er på tide å slutte. Evt. så lærer du deg kjæresten din å kjenne, jeg kan merke på både ham og ballene hans at det er kort vei til målet. Men dere må prate sammen! For det andre: Sæd er ikke farlig. Det du får i munnen når du suger ham er nok ikke sæd (dvs. det kan være sædceller i sekretet), men væske som kommer ut og som skal fungere som smøremiddel under samleie. Jeg er ikke overbegeistret for å få sæd på meg jeg heller, men om jeg får det er det ikke krise. Jeg tørker det av meg og vasker meg heller litt senere. Hvis du syns det er veldig vanskelig kan dere kanskje øve sammen i dusjen. Da er det lett å skylle av sæden med en gang, og du er allerede våt og varm over hele kroppen så du merker knapt at sæden havner på det.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Først og fremst: Kommunikasjon! Dersom du har uttrykt for kjæresten din at du ikke ønsker å få sæd på deg, så syns jeg han skal respektere det. Du kan likevel suge ham, også kan han si fra når det er på tide å slutte. Evt. så lærer du deg kjæresten din å kjenne, jeg kan merke på både ham og ballene hans at det er kort vei til målet. Men dere må prate sammen! For det andre: Sæd er ikke farlig. Det du får i munnen når du suger ham er nok ikke sæd (dvs. det kan være sædceller i sekretet), men væske som kommer ut og som skal fungere som smøremiddel under samleie. Jeg er ikke overbegeistret for å få sæd på meg jeg heller, men om jeg får det er det ikke krise. Jeg tørker det av meg og vasker meg heller litt senere. Hvis du syns det er veldig vanskelig kan dere kanskje øve sammen i dusjen. Da er det lett å skylle av sæden med en gang, og du er allerede våt og varm over hele kroppen så du merker knapt at sæden havner på det. Jeg vet ikke hvor du har det fra at vi ikke snakker, men det gjør vi Han vet at jeg ikke liker det, og han synes det er greit. Vi har snakket om det flere ganger, men jeg var ute etter tips om hvordan "venne" seg til det. Tipset om å prøve seg frem i dusjen var smart, skal prøve det! Tusen takk
Gjest Katten. Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Det du fikk i munnen når du sugde han, var mest sannsynlig forsæd. Det kommer når vi er opphisset, og er ikke noe vi selv kjenner/kontrollerer. Brukes som ekstra glidemiddel. Ellers vil jeg sterkt anbefale deg å venne deg til sæd. Det at du ikke liker det, gjør at han alltid kommer til å tenke på det - ubevisst. Han vil dermed få litt dårlig om han kommer litt på deg. Dette kan utvikle seg til et ekstremt negativt tankemønster, samt at man ikke klarer å nyte sexen helt. Angående tips for å venne deg til det, så stiller jeg litt blankt (det er jo meget naturlig for meg) - men han kan gjøre det så bra for deg som mulig. Ved å kutte ned på giftstoffer (kaffe, røyk, alkohol osv) og sterk mat, og øke inntaket av ananas - så vil smaken og lukten forbedre seg.
Gjest Ann nym Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Ja, jeg tror jeg har fobi mot sæd. Jeg kan runke kjæresten min, men synes det er utrolig ekkelt om jeg får sæd på meg når han får utløsning. Jeg suger igrunn han veldig sjeldent, men prøver å bli flinkere til det. Problemet mitt ligger i både at jeg ikke føler jeg er noe god til det, og at jeg bare tenker på sæden. Jeg sugde han forrige uke, og plutselig kjente jeg det kom noe flytende inn i munnen min. Det smakte ikke noe særlig, men jeg tenkte med en gang sæd. Det la seg liksom som et "belegg" i kjeften. Det var ikke mye, og han kom ikke da. Jeg sugde han videre, og han gav beskjed når han skulle komme, så jeg fikk runket han frem de siste sekundene. Er det noen som har det likedan? Jeg vil gjerne gjøre noe med det, da jeg ikke vil skuffe kjæresten min.. Men jeg klarer ikke vende meg til tanken å måtte få sæd i munnen eller noe annet sted på meg. helt enig sæd er ekkelt. Jeg skvetter til når kjæresten min kommer når jeg runker han. Det lukter jo ikke mye av sæd men konsistensen er bare ekkel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå