AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Noen som vet, og som har en oversikt over leddene i hånda? Ja, jeg har googlet det, men får bare vage svar.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Er du sikker på at du mener noe i kroppen og ikke noe som har med IP som gjør at datamaskiner osv kan kommunisere?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Er du sikker på at du mener noe i kroppen og ikke noe som har med IP som gjør at datamaskiner osv kan kommunisere? Haha, ja, jeg er sikker på at det ha noe med kroppen å gjøre 100% sikker!
Virvel Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Det er leddene i fingrene, DIP og PIP - hhv distale og proximale interphalangeale ledd. Se tegning.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Det er leddene i fingrene, DIP og PIP - hhv distale og proximale interphalangeale ledd. Se tegning. Takk! Men når det skrives om IP-ledd, er dette da en feil bruk av ordet, da det kan være både det i innerste og ytterste?
Virvel Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 (endret) Da menes vel fingerledd generelt, antar jeg, altså både de distale og de proximale. Endret 18. mars 2011 av Virvel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå