Gå til innhold

Problemer ved bruk av Diane

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er det noen som har/har hatt problemer med å oppnå orgasme pga bruk av Diane? Jeg har ikke mistet lysten på sex, problemet mitt er at jeg kommer til orgasmepunktet og så er det akkurat som om den bare ebber bort, rett og slett forsvinner når den egentlig skulle gått "over the top".

Dette er veldig frustrende og jeg har lenge tenkt at det er noe galt med kroppen min siden jeg ikke kan oppnå orgasme lenger. Før har dette nemlig aldri vært et problem på noen som helst måte.

Snakket med legen om problemet og det viser seg at Diane forårsaker mitt problem. Sluttet selvfølgelig med pillen samme dag, men det vil visstnok ta en stund før kroppen er tilbake til "normalen".

Er det noen som har/har hatt samme problem? Ønsker å høre fra dere om egne erfaringer innen dette temaet. Og da særlig hvor lang tid det tok til orgasmen kom tilbake.

Hilsen frustrert :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff, det hørtes ikke bra ut. Jeg går ikke på Diane, men på Yasmin. Har ikke hatt noe problem med den. Og det som er utrolig herlig er at når jeg begynner å ta de igjen etter den pillefrie uken, så slutter mensen samme dagen. Det skjedde ikke med Loette, da hadde jeg mye mellomblødninger. Noe som var veldig kjedelig. Når jeg går på Yasmin, så får jeg mensen på en mandag, og så slutter den på torsdagen. Kjempe herlig å bare ha det i 4 dager! Før hadde jeg det i 7-8 dager.. :(

Ja, nå svingte jeg litt av spm ditt da.. Men du kan jo bytte p-pille?

Endret av 9naah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...