Gå til innhold

Lage hundeleke selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du et gammelt fleecepledd liggende som ikke er brukes til noe? Klipp tre passe strimler, flett de sammen og knytt sammen på enden. Vips så har du en fin hundeleke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mauna Lee

Kjempesmart=) Nsbpleddet mitt er nå forvandlet til en hundeleke, og begge hundene storkoser seg =)

Edit: Om du eller noen andre har flere forslag, så tar jeg gjerne imot de og!

Endret av Mauna Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ment som en leke man skal leke med sammen (belønningsleke), ikke noe hunden skal ligge og plukke fra hverandre på gulvet :) Hehe...ser for meg en stue fylt av teppebiter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ment som en leke man skal leke med sammen (belønningsleke), ikke noe hunden skal ligge og plukke fra hverandre på gulvet :) Hehe...ser for meg en stue fylt av teppebiter!

Mine får plukke fra hverandre hvis de vil. Men etter jeg begynte å bruke hundene som makuleringsmaskiner på alt av papp og papir som de får minimum 3x i uka, har de omtrent slutta å rive fra hverandre fleece-leikene :fnise:

Endret av Skravlebøtta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Canis lupus

Er ment som en leke man skal leke med sammen (belønningsleke), ikke noe hunden skal ligge og plukke fra hverandre på gulvet :) Hehe...ser for meg en stue fylt av teppebiter!

Belønningsleke hadde den i hvertfall ikke holdt som, da er det røsk og riv og drakamp så det holder :) Jeg lekte litt med han, han lekte litt aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...