AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Oppdaget i dag at jeg har en kvise lignende kul eller hva jeg skal kalle det, helt på kanten av kjønnsleppene, prøvde å klemme på den men det gjorde bare vondt. Noen som har noe ide om hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Jeg hadde slike kviselignende saker der, de ble bare flere og spredde seg rundt til innsidene av lårene osv fordi jeg barberte der. Jeg tenkte en stund at det var kjønnsvorter, men de var liksom for små og så ikke i nærheten så ille ut som bildene (søkte på google). Når jeg endelig kom meg til legen ble jeg videresendt til gynekolog. Og han sa at det ikke var en kjønnssykdom, men en slags "innfluensa". Grunnen til at de ikke gikk bort var fordi jeg barberte meg, og derfor spredde de seg bare videre. Så jeg måtte la vær å barbere nedentil i noen mnder til, så mente han det ville være vekke innen 6 mnd. Det tok rett over 6 mnder før de var helt borte.. Det er ikke sikkert du har det, men kan jo være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå