Gå til innhold

Menn og Botox

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste et innslag Varden.no hadde om at gutta er ville etter botox. En klinikk i Porsgrunn hadde hatt pågang med menn som ønsket å utføre disse behandlingene.

Vil du, eller har du pyntet på utseende ditt. Eller har du en mann som ønsker å gjøre dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cerridwen
Skrevet

ÆSJ, what the fuck mannfolk?

Ville aldri sprøyta det dritet inni meg, og ville heller aldri hatt eit forhald til ein så forfengeleg og overfladisk mann.

AnonymBruker
Skrevet

Ville aldri sprøyta det dritet inni meg, og ville heller aldri hatt eit forhald til ein så forfengeleg og overfladisk mann.

Hvordan vet du at disse mennene er overfldiske? Man trenger ikke å være overfladisk for å ta vare på utseende sitt;)

Noen menn som vil svare?

Gjest Cerridwen
Skrevet

Hvordan vet du at disse mennene er overfldiske? Man trenger ikke å være overfladisk for å ta vare på utseende sitt;)

Noen menn som vil svare?

Jo, veit du kva. Menn som tek botox er overfladiske, det er det ingen vei utenom.

Håpar verkeleg ikkje at det er mange menn som seriøst tek botox, ser for meg eit Noreg fullt av Jan Thomas look-alikes.

Skrevet

De fleste menn som tar botox ønsker ikke å få et unaturlig utseende, derfor gjør det ikke drastiske ting slik som Jan Thomas som du refererte til.

Det samme med kvinner, gjør kun små endringer, slik at ikke alle kan se at de har pyntet på utseende sitt.

Jeg syns faktisk det er helt greit om min mann ønsker å pynte litt på utseende sitt. Det samme gjelder meg, jeg vet jeg kommer til å ta botox.

Skrevet (endret)

De fleste menn som tar botox ønsker ikke å få et unaturlig utseende, derfor gjør det ikke drastiske ting slik som Jan Thomas som du refererte til.

Det samme med kvinner, gjør kun små endringer, slik at ikke alle kan se at de har pyntet på utseende sitt.

Jeg syns faktisk det er helt greit om min mann ønsker å pynte litt på utseende sitt. Det samme gjelder meg, jeg vet jeg kommer til å ta botox.

Helt enig :)

Jeg kommer garantert til å ta botox når den tid kommer. De som vil eldes naturlig må da for all del gjøre det men jeg synes ikke det er noe galt i å ta litt botox for å gjøre noen små endringer.

Endret av smalls
Skrevet

Det er personligheten som skaper en virkelig person fremfor en lei illusjon.

Skrevet

Det er personligheten som skaper en virkelig person fremfor en lei illusjon.

Og det du vil frem til er?

• Liker 1
Skrevet

Ville aldri tatt botox av utseendemessige grunner, og ikke mannen min heller!

Da er jeg faktisk mer åpen for å ta plastisk kirurgi hvis jeg skulle fått poser under øynene, tunge øyenlokk eller et alvorlig tilfelle av tomme ammepupper til navelen etter fødsel.

Botox er faktisk gift beregnet til ekstreme behandlingsbehov ved visse skader/sykdommer, og jeg er særs skeptisk til både kvalifikasjonene til behandlerne, hyppigheten og den lave terskelen for å sprøyte inn driten overalt.

Jan Thomas var forresten 40 ganger penere før, nå ligner han mer og mer på hun Catwoman som har verdensrekord i operasjoner.

Skrevet

Disse tingene er ikke mannfolk. Ting som gjør slikt ble kastet ut av mannerasen, under siste manns konvensjonen.

Gjest Emera
Skrevet

Og det du vil frem til er?

Jeg er enig med Kjetil, og tenker sånn at et ansikt med lammede muskler er en illusjon i seg selv. Det lyver, rett og slett. Å bruke botox for å "forbedre" utseendet er ikke annet enn tragisk i mine øyne. Men nå er jeg motstander av de fleste typer kosmetiske inngrep, slik vi ser det brer om seg i dagens rike del av verden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med Kjetil, og tenker sånn at et ansikt med lammede muskler er en illusjon i seg selv. Det lyver, rett og slett. Å bruke botox for å "forbedre" utseendet er ikke annet enn tragisk i mine øyne. Men nå er jeg motstander av de fleste typer kosmetiske inngrep, slik vi ser det brer om seg i dagens rike del av verden.

Om noen år vil det være like allmengodkjent å ta botox, som å ta en tur til frisøren å klippe håret.

Personlig syns jeg det bedrer utseende betraktlig, om man ikke sprøyter seg full. Å ta bort sinnarynken, gir et løft i utseende.

Skrevet

Disse tingene er ikke mannfolk. Ting som gjør slikt ble kastet ut av mannerasen, under siste manns konvensjonen.

Det var da svært så bastant. Hva som skal til for at kvinner reduseres til ting som kastes ut av kvinnerasen?

Personlig tror jeg ikke jeg vil ty til slikt, men om jeg finner meg en type som gjør det, så får det være hans sak.

Jeg kan ikke garantere at jeg ikke vil revurdere en gang i fremtiden, men siden jeg fortsatt må vise leg på polet tenker jeg det uansett ligger et stykke inn i fremtiden.

Gjest Harriet
Skrevet

Nei, jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre noe sånt selv - så at mannen min skulle gjort det hadde vært helt utenkelig. Heldigvis er mannen min en skikkelig mann som ikke er redd for å eldes på den naturlige måten.

Forstår ikke helt denne redselen for det å eldes? Det mest naturlige i denne verden så skal man liksom prøve å skjule det. Når noen spør hvor gammel man er så skal man kanskje lyve seg noen år nedover? Eller er det så kjekt å få høre "Nææhhh, er det sant?? Er du virkelig 47??? Du ser virkelig ikke ut til å være en dag over 42"

Og Jan Thomas - han ser virkelig helt skummel ut i ansiktet. Han hadde sett langt bedre ut hvis han hadde vært natulig.

• Liker 1
Gjest Emera
Skrevet

Om noen år vil det være like allmengodkjent å ta botox, som å ta en tur til frisøren å klippe håret.

Personlig syns jeg det bedrer utseende betraktlig, om man ikke sprøyter seg full. Å ta bort sinnarynken, gir et løft i utseende.

Om noen år vet ingen hva som er vanlig. Ifølge visesentralbanksjefen kan vi periodevis få ei rente på 9 %. Da spørs det om bekymringsrynken har tatt over for sinnarynken, og selv norgesmesterne i overfladiskhet ikke har råd til å forgifte noen av dem.

At flere og flere blir påvirket til å normalisere det å tukle med seg selv på den måten er og blir dypt tragisk.

Gjest Adera
Skrevet

Jeg leste et innslag Varden.no hadde om at gutta er ville etter botox. En klinikk i Porsgrunn hadde hatt pågang med menn som ønsket å utføre disse behandlingene.

Vil du, eller har du pyntet på utseende ditt. Eller har du en mann som ønsker å gjøre dette?

Mannen min ønsker ikkje å gjøre det, ikkje trenger han det heller, ser rundt 10år yngre ut enn det han er :rodmer:

Eg har heller ikkje noe ønske om å pynte på utseende mitt ved bruk av slike midler, ihvertfall ikkje no. Men seinere i livet, hvem veit? :lete:

Skrevet (endret)

Eg ville aldri ha gjort det, og eg ville ikkje ha vore interessert i ein mann som gjorde det heller. Folk som har tatt botox ser jo skikkeleg kunstige ut i fjeset. Grøss.

Heller se gamal ut enn kunstig og desperat...

Endret av imli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...