AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Har hatt narkose idag og sliter m hodepine nå Får ikke lov å ta smertestillende annet enn det jeg har fått fra legen, så hodepinen er der. Er det normalt at man kan få hodepine når narkosen går ut av kroppen, evt noen som husker hvor lenge de slet med det? Takk for svar!
Strix Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Jeg kan lett tenke meg at hodepine ikke er så unaturlig. Vær glad du ikke kaster opp og knapt klarer å bevege deg pga. svimmelhet og kvalme Om de smertestillende du har fått av legen ikke hjelper så må du bare prøve å slappe av og hvile. Jeg vet at noen regner med at de omtrent skal kunne våkne av narkosen og gå rett på jobb igjen, men det fungerer ikke helt sånn. Kanskje for noen, men langt fra de fleste! God bedring!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Det skulle nesten bare mangle vil jeg si. Det er da absolutt ikke unormalt. Trenger ikke lage problemer av alt. God bedring.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Det skulle nesten bare mangle vil jeg si. Det er da absolutt ikke unormalt. Trenger ikke lage problemer av alt. God bedring. Takk! Men herregud da, kaller du det et problem bare fordi jeg spør om andre her inne har reagert på samme måten når narkosen går ut av kroppen? Jeg er hverken på jobb eller regner med at alt går over på 1-2-3, jeg hviler og følger alle råd fra legen. HODEPINE var bare mitt spm som jeg ikke fikk spurt legen om før legekontoret stengte igår...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå