Gå til innhold

Hvordan fjerne flekker etter selvbruning?


ElleVille

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg testet selvbruning i går, og resultatet var forsåvidt bra - brun farge og ingen lukt - men jeg har klart å få endel "klatter", eller flekker med ekstra farge noen steder. Ikke spesielt lekkert.

Vet dette med skjoldete hud er tatt opp før, men det er vel ikke akkurat det det handler om...

Saken er hvordan dere unngår dette?

Jeg prøver jo selvsagt å smøre likt utover, men siden kremen er blank, er det vanskelig å oppdage klatte-steder før brunfargen vises.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei Amanda...

Har hatt en liknende opplevelse nå nylig...Ikke særlig pent med skolder og striper, nei. Jeg fikk jevnet ut det meste med en real peelingrunde i dusjen. Var litt hardhent...og da hjalp det veldig.

Kremen jeg brukte er forøvrig kastet, så jeg skal forsøke på nytt med en annen. Har også blitt anbefalt å peele nøye FØR jeg legger på kremen neste gang. Sikkert lurt! icon_smile.gif

Lykke til!

Koz, June.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei June icon_smile.gif

Nei, det er ikke veldig vakkert...

Jeg tror ikke det har noe med kremen jeg har kjøpt, men det er jo veldig vanskelig å se hvor det ligger ekstra krem, og hvor det er jevnt, siden kremen er blank.

Jeg tok faktisk peeling først også.

Men, skal prøve å skrubbe det av i dusjen, og gjøre et nytt forsøk icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...