AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 våkna idag med vondt i halsen, særlig når jeg svelger og jeg er hoven på halsen... begynnende halsbetennelse eller bare en vanlig forkjølelse? uansett har jeg ikke lyst til å bli syk nå for var syk for bare 2 måneder siden... har dere noen mirakelkurer så jeg kan stoppe sykdommen før den utvikler seg? curamed, solhatt, halsdrops... hva funker best?
Gjest Spinell Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Det er ingen av oss som kan vite om du bare er forkjølet eller om det er en halsbetennelse, og i så fall om det er en virus- eller bakterieinfeksjon. Uansett, jeg har ofte hatt hell med følgende: -C-vitaminsjokk (tar vanlige C-vitaminer, men dobbel dose. En tisser bare ut overflødig vitamin uansett...) -varmt skjerf rundt halsen hele dagen -masse varmt drikke, f.eks te eller solbærtoddy -cura-med -gurgle halsen med lunkent saltvann (ikke svelge!!, bruk så varmt vann som mulig, men uten å brenne deg) -legg deg tidlig i kveld, slik at du kan sove det av deg De få gangene jeg har forsøkt solhatt har jeg blitt mye sykere enn ellers, men det er helst tilfeldig. Jeg har ikke sett noen grunn til å fortsette å prøve med det. Endret 17. mars 2011 av Spinell
Gina_ Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Signerer c-vitaminer, skjerf, og holde deg varm. Jeg våkner slik av og til, og klarer ofte å føle meg bedre dagen etterpå bare jeg følger enkle råd Er du heldig føler du deg bedre imorgen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå