Gå til innhold

Små vitser og gåter

Anbefalte innlegg

Gjest Labello
Skrevet

Kom med vitser og gåter. Så vi kan le og humre litt :)

-Jeg hørte akkurat en Are og Odin på petre

"Koffår kan ikke æ pule når Pave Johannes paul den andre?? "

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Jeg fikk stå i gangen enda jeg hadde pult i klasserommet...

Ikke så morsom kanskje... :oops:

Skrevet

Lar signaturen min tale for seg..........

Gjest Madam Felle
Skrevet
visste ikke om den tråden.

Sorry....

Ingen fare, den tråden var min :sjarmor: så det gjør ikke noe at du har åpnet denne :wink:

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Ikke bry deg om Fella ! Hun skulle bare brife litt som vanlig ! :roll:

Vi skal finne på masse nye vitser og gåter som hun ikke har i sin tråd.... :sjarmor:

Her er noen:

Ny Hot Shot for jenter! Smør en ståpikk inn med kaffe, ta en slurk Galliano, sug pikken til kaffen koker og kremen kommer! :sjarmor:

Forskjellen på en kokk og en homo?? Kokken rører rundt i dagens mat, mens homoen rører rundt i gårsdagens mat! :kvalm:

En 36 år gammel neger kunne få oppfylt 3 ønsker:Han ønsket å bli kvit,ha varmt klima og mye fitte...vips så var han en tampong!! :hoho:

To kompiser i fortrolig samtale: Du, tar du noen gang dama di i det andre hullet ? Nei er du gal !! Jeg vil da faen ikke at hun skal bli gravid... :hoho:

To pakistanere møtes etter 20 år i Norge: "jaja, do holler koken?" "nei, jai holler bare hanna i lomma ! :ler:

Hva er forskjellen på en kvinne og en måke? Den ene roter i alt, skråler og skriker, gir en aldri fred, bråker med alt og alle. Den andre er en fugl ! :sjarmor:

Skrevet

Når kvinner venter på sex er d som å vente på snø.

De vet ikke hvor mange cm de får og heller ikke hvor lenge d blir.

Men glatt blir det.

Skrevet

Ekteskapsrådgiveren: HVor lenge har dere to egentlig kranglet med hverandre?

Kona: Det startet da han kødden ville være med på bryllupsreise.

Skrevet

To svolværinga satt i badstu. Du hadd nån svære fota, sa den ene

Æ går så my, sa den andre.

Å nån svære neva. Ja, æ jobbe my.

Men du piss ikke my, ser æ!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Ikke bry deg om Fella ! Hun skulle bare brife litt som vanlig ! :roll:

Vi skal finne på masse nye vitser og gåter som hun ikke har i sin tråd.... :sjarmor:

Her er noen:

Ny Hot Shot for jenter! Smør en ståpikk inn med kaffe, ta en slurk Galliano, sug pikken til kaffen koker og kremen kommer! :sjarmor:

Forskjellen på en kokk og en homo?? Kokken rører rundt i dagens mat, mens homoen rører rundt i gårsdagens mat! :kvalm:

En 36 år gammel neger kunne få oppfylt 3 ønsker:Han ønsket å bli kvit,ha varmt klima og mye fitte...vips så var han en tampong!! :hoho:

To kompiser i fortrolig samtale: Du, tar du noen gang dama di i det andre hullet ? Nei er du gal !! Jeg vil da faen ikke at hun skal bli gravid... :hoho:

To pakistanere møtes etter 20 år i Norge: "jaja, do holler koken?" "nei, jai holler bare hanna i lomma ! :ler:

Hva er forskjellen på en kvinne og en måke? Den ene roter i alt, skråler og skriker, gir en aldri fred, bråker med alt og alle. Den andre er en fugl ! :sjarmor:

Jeg brifet ikke :roll:

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Fella, du er så søt når du ruller slik med øynene dine, at det er rent som jeg får sukker i øynene mine.... :hoho:

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Ei dame med små pupper fikk ikke tak i små nok bh'er. Oppgitt blottet hun brystene i butikken og sa, Har du noe for disse? Selgeren: Har du prøvd clearasil?

Hvorfor er Rune Rudberg mektigere enn Jesus? Han har mettet flere tusen kvinner med ett brød.

Dama kom hjem med ei sol tatovert over musa å sa: Du har klagd over regn i hele sommer, så nå har jeg fixa så at du kan slikke sol i hele vinter!

Definisjon på rodeo-sex? Når du tar dama bakfra , gnur henne på puppene mens du hvisker henne i øret: Fitta til søstra di er mye bedre enn din

Hva er de små knoppene rundt kvinnens brystvorter? - Blindeskrift for "slikk her".

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Kona til mannen: "Sukk, jeg har så små bryster. Hva skal jeg gjøre ?"

Mannen: "Prøv å gni dopapir mellom dem, det funker iallefall på RÆVA di !!" :hoho:

Skrevet

Hva gjør man hvis man har fått gåsehud på snurrebassen?

Man trekker snurrebassen forsiktig ut av gåsen, for så å tenke nøye over sexlivet sitt. :sjarmor:

Skrevet

Arne og Per har sex, da Arne sier: Jeg har Aids.

Per: Hva!!

Arne: Slapp av, jeg kødda,

jeg elsker at du strammer fiseringen når du blir redd.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Arne og Per har sex, da Arne sier: Jeg har Aids.

Per: Hva!!

Arne: Slapp av, jeg kødda,

jeg elsker at du strammer fiseringen når du blir redd.

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Hva du har om du har to baller i hånda?

- En manns fulle oppmerksomhet... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...