Gå til innhold

Små vitser og gåter


Gjest Labello

Anbefalte innlegg

Gjest Labello

Kom med vitser og gåter. Så vi kan le og humre litt :)

-Jeg hørte akkurat en Are og Odin på petre

"Koffår kan ikke æ pule når Pave Johannes paul den andre?? "

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle
visste ikke om den tråden.

Sorry....

Ingen fare, den tråden var min :sjarmor: så det gjør ikke noe at du har åpnet denne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kveldsvisitt

Ikke bry deg om Fella ! Hun skulle bare brife litt som vanlig ! :roll:

Vi skal finne på masse nye vitser og gåter som hun ikke har i sin tråd.... :sjarmor:

Her er noen:

Ny Hot Shot for jenter! Smør en ståpikk inn med kaffe, ta en slurk Galliano, sug pikken til kaffen koker og kremen kommer! :sjarmor:

Forskjellen på en kokk og en homo?? Kokken rører rundt i dagens mat, mens homoen rører rundt i gårsdagens mat! :kvalm:

En 36 år gammel neger kunne få oppfylt 3 ønsker:Han ønsket å bli kvit,ha varmt klima og mye fitte...vips så var han en tampong!! :hoho:

To kompiser i fortrolig samtale: Du, tar du noen gang dama di i det andre hullet ? Nei er du gal !! Jeg vil da faen ikke at hun skal bli gravid... :hoho:

To pakistanere møtes etter 20 år i Norge: "jaja, do holler koken?" "nei, jai holler bare hanna i lomma ! :ler:

Hva er forskjellen på en kvinne og en måke? Den ene roter i alt, skråler og skriker, gir en aldri fred, bråker med alt og alle. Den andre er en fugl ! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kvinner venter på sex er d som å vente på snø.

De vet ikke hvor mange cm de får og heller ikke hvor lenge d blir.

Men glatt blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekteskapsrådgiveren: HVor lenge har dere to egentlig kranglet med hverandre?

Kona: Det startet da han kødden ville være med på bryllupsreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To svolværinga satt i badstu. Du hadd nån svære fota, sa den ene

Æ går så my, sa den andre.

Å nån svære neva. Ja, æ jobbe my.

Men du piss ikke my, ser æ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Ikke bry deg om Fella ! Hun skulle bare brife litt som vanlig ! :roll:

Vi skal finne på masse nye vitser og gåter som hun ikke har i sin tråd.... :sjarmor:

Her er noen:

Ny Hot Shot for jenter! Smør en ståpikk inn med kaffe, ta en slurk Galliano, sug pikken til kaffen koker og kremen kommer! :sjarmor:

Forskjellen på en kokk og en homo?? Kokken rører rundt i dagens mat, mens homoen rører rundt i gårsdagens mat! :kvalm:

En 36 år gammel neger kunne få oppfylt 3 ønsker:Han ønsket å bli kvit,ha varmt klima og mye fitte...vips så var han en tampong!! :hoho:

To kompiser i fortrolig samtale: Du, tar du noen gang dama di i det andre hullet ? Nei er du gal !! Jeg vil da faen ikke at hun skal bli gravid... :hoho:

To pakistanere møtes etter 20 år i Norge: "jaja, do holler koken?" "nei, jai holler bare hanna i lomma ! :ler:

Hva er forskjellen på en kvinne og en måke? Den ene roter i alt, skråler og skriker, gir en aldri fred, bråker med alt og alle. Den andre er en fugl ! :sjarmor:

Jeg brifet ikke :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

Fella, du er så søt når du ruller slik med øynene dine, at det er rent som jeg får sukker i øynene mine.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kveldsvisitt

Ei dame med små pupper fikk ikke tak i små nok bh'er. Oppgitt blottet hun brystene i butikken og sa, Har du noe for disse? Selgeren: Har du prøvd clearasil?

Hvorfor er Rune Rudberg mektigere enn Jesus? Han har mettet flere tusen kvinner med ett brød.

Dama kom hjem med ei sol tatovert over musa å sa: Du har klagd over regn i hele sommer, så nå har jeg fixa så at du kan slikke sol i hele vinter!

Definisjon på rodeo-sex? Når du tar dama bakfra , gnur henne på puppene mens du hvisker henne i øret: Fitta til søstra di er mye bedre enn din

Hva er de små knoppene rundt kvinnens brystvorter? - Blindeskrift for "slikk her".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

Kona til mannen: "Sukk, jeg har så små bryster. Hva skal jeg gjøre ?"

Mannen: "Prøv å gni dopapir mellom dem, det funker iallefall på RÆVA di !!" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man hvis man har fått gåsehud på snurrebassen?

Man trekker snurrebassen forsiktig ut av gåsen, for så å tenke nøye over sexlivet sitt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Arne og Per har sex, da Arne sier: Jeg har Aids.

Per: Hva!!

Arne: Slapp av, jeg kødda,

jeg elsker at du strammer fiseringen når du blir redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Arne og Per har sex, da Arne sier: Jeg har Aids.

Per: Hva!!

Arne: Slapp av, jeg kødda,

jeg elsker at du strammer fiseringen når du blir redd.

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...