AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Hei! Har nå vært forkjølet i over 2uker og det virker som jeg aldri kommer til å bli kvitt den.. Formen er fin og har vært det heletiden,null feber, bare hoster og skikkelig snørrete.. ikke vondt i halsen lengre da,det hadde jeg kun første uken, men stemmen er ikke helt på topp, særlig ikke på kveldene! Er på jobb og trener som vanlig,bare ikke like hardt. Noen som har noen gode kjerringråd eller mirakelkurer jeg kan prøve ut for å bli kvitt dette? Tar vitaminer, spesielt mye c vitamin og spiser frukt og grønt hver dag:) Veldig slitsomt å gå rundt og være syk hele tiden, også kan man jo ikke bruke nesespray lengre enn 10dager i strekk, så da aner jeg ikke hvordan jeg skal få sove eller noe for er dønn tett:/ Takk for alle tips og råd!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Kan du ha fått allergi? Pollensesongen er i gang noen steder. Du kan kjøpe saltvannsnesespray som du kan bruke i lengre tid. Jeg bruker lage grønnsaksbuljong med masse hvitløk og chili når jeg er forkjølt.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Okei, takk:) Har ikke allergi for noe, ikke som jeg vet om hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Åja, leste feil! tror ikke det er allergi igrunn, hoster som at jeg er forkjøla liksom.. Har også fått sånn forkjølelsessår i nesen, så klarer nesten ikke å snyte meg lengre heller:S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå