Gå til innhold

mild røyk..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, noen som vet hva den absolutte mildeste røyken er? evt om man får kjøpt røyk, evt i Sverige uten alle farlige stoffer? Driver nemlig og slutter, og prøver å bytte røyke-merke som en overgang..

Skrevet

det finnes ikke .Alle typer røyk mild,ekstra mild osv. inneholder alle sammen farlige stoffer,Det finnes rundt 4000 kjemiske forbindelser i tobakksrøyken. Over 50 av disse er kreftfremkallende. Eksempel på stoffer som finner i tobakk er: ammoniakk, kvikksølv, bly, formaldehyd og hydrigenklorid.

Disse milderer inneholder mindre tjære og nikotin,men ifølge Helsedirektoratet inneholder også disse mildere sigarettene farlige stoffer :

http://www.helsedirektoratet.no/tobakk/royking/hva_er_royk/sigaretter_og_sigarer_588874

Har sluttet selv,men har en venninne som bruker nikotin inhalator som hjelpemiddel.Denne skal vist kun inneholde nikotin og ikke alle de farlige stoffene.

http://www.nicorette.no/Vare-produkter/Inhalator.aspx?gclid=COfW2MPG1acCFRSVzAodFXVv8w

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hei, noen som vet hva den absolutte mildeste røyken er? evt om man får kjøpt røyk, evt i Sverige uten alle farlige stoffer? Driver nemlig og slutter, og prøver å bytte røyke-merke som en overgang..

Ikke å anbefale, sier ekspertene. Med "mild" røyk, så drar man dypere og lengre ned i lungene

Gjest Consensio
Skrevet

Det finnes jo slike pinner som ligner på røyk, som ikke inneholder farlige stoffer eller annet.

Husker ikke hva de heter for noe, men det er jo slike man røyker på...altså du blåser ut røyk etter å ha tatt et drag.

Skrevet

Det finnes jo slike pinner som ligner på røyk, som ikke inneholder farlige stoffer eller annet.

Husker ikke hva de heter for noe, men det er jo slike man røyker på...altså du blåser ut røyk etter å ha tatt et drag.

nikotin inhalator

AnonymBruker
Skrevet

hei, noen som vet hva den absolutte mildeste røyken er?

Marlboro Silver er veldig mild. Samme med Kent. Prince gold er også en av de milde typene.

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som hjalp meg var clean cut for å si det slik. Jeg gikk fra 40 om dagen til 0 om dagen, har nå vært røykfri i 5 år, og jeg måtte bare være råsterk de første ukene! Så tok det slutt, jeg tenker aldri mer på røyk lenger. Tvert om, når noen går forbi meg med en røyk på gata, så blir jeg nesten kvalt, vanskelig å puste inn. Skulle man ikke trodd for 5 år siden!

MASSE LYKKE TIL, alle fortjener å frigi seg fra det slaveriet!!

Gjest Footloose
Skrevet

jeg røyker elektronisk sigarett, begynte med normal sigarettmengde nikotin og trappet ned, nå røyker jeg bare vanndamp. Funker fjell. Men husk at du ikke har lov til å importere nikotin fra andre land enn de i EØS!

Skrevet

Dette lurer jeg også på, driver nemlig og prøver å begynne.

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre, AB, det vet jeg ikke, jeg fikk noen pakker fra noen som kjøpte i Irland en gang :tristbla:

Men det er tobakkskiosker i Bergen i allefall, i oslo er jeg ikke kjent, de kan kanskje importere de for deg? Jeg prøvde å røyke de jeg fikk, du kjenner ingenting... er som å dra ned litt tykk luft, og lukta da, men ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...