Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først vil jeg bare si at jeg ikke helt vet hvor jeg skal legge dette innlegget.

Så til problemet. Jeg har en Grepa Keramikktoppovnting som har fungert vldig bra frem til nå. Jeg leier bolig, og denne var her når jeg flyttet inn, og utleieren har rotet bort bruksanvisningen. For en uke siden ble strømmen her kuttet pga veiarbeid, og når strømmen endelig kom tilbake hadde keramikktoppen sluttet å fungere. Det lyser bare "F" der det skal stå tall som tilsier hvor sterk varme jeg har på, og dette går ikke bort. Det er sånn fancy touch-greier, og jeg har prøvd å holde inne alle knappene - bådene individuelt og samtidig - til ingen nytte. Jeg har dratt ut kontakten og satt den inn igjen, jeg har dratt ut kontakten og holdt inne "nøkkel"-knappen/power-knappen/alle andre knapper samtidig som jeg har satt kontakten inn igjen, til ingen nytte.

Det begynner å bli litt krise, det er begrenset hvor lenge jeg kan leve på micromat og pizza liksom.

Jeg rekker ikke ringe folk som kan hjelpe meg, og spør derfor om noen av dere har opplevd det samme? Og evt hvordan fikk dere ordnet det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...