Gå til innhold

Ønsker bryllupskake i Kongsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer skal jeg gifte meg med min kjære, og da ønsker vi oss en flott bryllupskake. Det vi ser at at den type kake vi ønsker oss, ikke er bare bare å få laget av bakeriene her i området.

Vi vil aller helst ha sånn typisk amerikansk kake hvis man kan kalle det for det.

To til tre etasjer hvor hver etasje står oppå hverandre, ikke på stativ.

http://kakemomsen.blogspot.com/search/label/Bryllupskaker

Noe sånt kunne vi tenkt oss, men dette bakeriet har dessverre ferie den dagen vi gifter oss :(

Er det noen som kjenner til noen andre rundt Kongsberg som kan bake slike kaker? Kanskje privatpersoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å ha sett stablekaker (ikke stativ) hos Lampeland Bakeri, men dere har kanskje sjekka der?

Vet de ikke har fondant/sukkerpasta om dere ønsker det.. Vi vurderte det samme.

Skrevet

Takk for svar :)

Kakeproblemet har løst seg, så det blir kaken jeg har drømt om. Er så glad og lettet :jepp: Kaken betyr jo mye, ihvertfall for meg.

Lampeland kunne til nøds lage slike kaker, men det virket ikke som om de hadde mye erfaring med det.

Vi skal ha mmf siden jeg ikke liker marsipan og så blir det sjokoladekake inni. Gleder meg masse til å prøvesmake.

Så morsomt at du også gifter deg i Kongsberg. Blir litt av en kirke å gifte seg i. Tenk så fine bilder det kommer til å bli når man står foran alteret :)

Skrevet

Ja, det er litt av en kirke!! Så overdådig at det egentlig ikke trengs annen pynt, den hadde bare forsvinni :fnise:

Men så bra dere får keke slik dere ønsker :) Lykke til videre med forberedelsene!

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vi skal gifte oss i samme område til sommeren, og er på kakejakt! Kan jeg spørre om hvem dere fant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...