AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Nå har jeg lest mange emner her,og ser det er veldig fort gjort å spore av.De fem seks første svarene er ofte greie men så er det noe som går igjen. Folk begynner å diskuterer med hverandre isteden for det som det handler om. hvorfor det?
Gjest Raindrops Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Fordi alle som er her inne er skikkelig pratesjuke, det er derfor vi sitter her
Raven Emerald Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Fordi alle som er her inne er skikkelig pratesjuke, det er derfor vi sitter her
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 På skolen får man anmekning når man prater for mye. 2
Raven Emerald Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 På skolen får man anmekning når man prater for mye. Det gjør man ikke her, det er derfor det er så stas å være her.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Merker at det av og til er noen som starter egne samtaler inne på en tråd som absolut ikke har noe med emne og gjøre. Det er vel det PM er til.
Tingo Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Merker at det av og til er noen som starter egne samtaler inne på en tråd som absolut ikke har noe med emne og gjøre. Det er vel det PM er til. På skolen blir man irettesatt når man sender lapper Åeh. Jeg er gammel. Rettelse: På skolen blir man irettesatt når man skriver sms eller på Facebook Eller forresten. Er vel ikke lov å irettesette elevene lengre. .. nå glemte jeg hva jeg skulle si. Jeg avsporet meg selv. Se? Er så fort gjort. 5
Raven Emerald Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 På skolen blir man irettesatt når man sender lapper Jeg husker når vi sendte lapper til hverandre i timene. Vi hadde finurlige måter å gi dem til hverandre på. Og så laget vi hemmelige koder, i tilfelle lærerne fant dem.
asterix Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Det er det jeg synes er moro med nettforum, at man selv velger hvilken del av innleggene man kommenterer og på hvilken måte. Det er jo slik man samtaler i det virkelige liv også. Folk som alltid skal "hale" diskusjoner tilbake til det de mener er temaet i diskusjonen er vanvittig slitsomme og kjedelige. Det er avsporingene både i diskusjoner og ellers i livet som gjør livet verdt å leve spør du meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå