Gå til innhold

Fetisher

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg la ut en annonse på Finn.no om å selge noen sko, og på en time var det bare menn som hadde sendt mld, 4 stk, som vil ha flere bilder, og bare grisesnakk! er dette vanlig? skjønner ikke noe jeg.

(skoene her)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som det er det. Ei venninne av meg solgte brukte truser på ebay bare for tull egentlig og hun fikk faktisk solgt dem også. 35 bud tror jeg det var hun fikk og rundt 10 emails der folk spurte om hun hadde leketøy for salg også.

Jeg lurer egentlig på om dette er normale menn eller om de, vel ja...

AnonymBruker
Skrevet

De skoene satt jeg og så på senest i sted faktisk, artig! Lurer på om hælen på de sorte er vaklete, eller om de er svært stødige? Og hvor høy vil du si at hælene er? :fnise:

Ps, jeg er ikke mann, melder min interesse via mail om det er interessant :)

Skrevet

jeg la ut en annonse på Finn.no om å selge noen sko, og på en time var det bare menn som hadde sendt mld, 4 stk, som vil ha flere bilder, og bare grisesnakk! er dette vanlig? skjønner ikke noe jeg.

(skoene her)

Beklager grisemeldingene mine, skal ikke gjenta seg... :sjenert:

Skrevet

Sko er vel en av de vanligste fetishene man kan ha.

Skru opp prisen og kjør en budrunde. :ler:

AnonymBruker
Skrevet

La ut en ridebukse for salg, fikk svar fra en mann som gjerne ville se den på (på bildet lå den på gulvet)

Jeg sendte et bilde der jeg hadde den på meg på hesteryggen-det ble stille derfra etterpå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...