FatallyYours Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 jeg la ut en annonse på Finn.no om å selge noen sko, og på en time var det bare menn som hadde sendt mld, 4 stk, som vil ha flere bilder, og bare grisesnakk! er dette vanlig? skjønner ikke noe jeg. (skoene her)
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Det virker som det er det. Ei venninne av meg solgte brukte truser på ebay bare for tull egentlig og hun fikk faktisk solgt dem også. 35 bud tror jeg det var hun fikk og rundt 10 emails der folk spurte om hun hadde leketøy for salg også. Jeg lurer egentlig på om dette er normale menn eller om de, vel ja...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 De skoene satt jeg og så på senest i sted faktisk, artig! Lurer på om hælen på de sorte er vaklete, eller om de er svært stødige? Og hvor høy vil du si at hælene er? Ps, jeg er ikke mann, melder min interesse via mail om det er interessant
Gjest JoeJordan Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Se denne tråden, så forstår du kanskje hvorfor: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=519234
MadMax Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 jeg la ut en annonse på Finn.no om å selge noen sko, og på en time var det bare menn som hadde sendt mld, 4 stk, som vil ha flere bilder, og bare grisesnakk! er dette vanlig? skjønner ikke noe jeg. (skoene her) Beklager grisemeldingene mine, skal ikke gjenta seg...
Rayanne Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Sko er vel en av de vanligste fetishene man kan ha. Skru opp prisen og kjør en budrunde.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 La ut en ridebukse for salg, fikk svar fra en mann som gjerne ville se den på (på bildet lå den på gulvet) Jeg sendte et bilde der jeg hadde den på meg på hesteryggen-det ble stille derfra etterpå :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå