Gjest Kristian Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hei. Jeg er fast leser her på forume gjennom tre år, og noe som går igjen er tråder om fotfetisj. Jeg har derfor en teori om at å tenne på kvinneføtter er noe som er veldig mye mer vanlig enn man skulle tro. Derfor: Hvis KVINNENE her inne kan legge igjen svar på følgende spørsmål: 1: Har du en eller annen gang gjennom alle dine seksuelle opplevelser opplevd at gutten kysser eller slikker deg på føttene? Gleder meg til å høre svar, og please, ikke gjør dette til en diskusjon om det er ekkelt eller ikke, det her er bare for å kartlegge hvor mange som har hatt et seksuellt liv uten å oppleve denne fetisjen. Mvh Kristian 25.
virw Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 1: Har du en eller annen gang gjennom alle dine seksuelle opplevelser opplevd at gutten kysser eller slikker deg på føttene? Ja.
Gjest Kristian Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Legg gjerne igjen alder også, så er det lettere å tolke svaret:) Kristian.
Kala Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hei. Jeg er fast leser her på forume gjennom tre år, og noe som går igjen er tråder om fotfetisj. Jeg har derfor en teori om at å tenne på kvinneføtter er noe som er veldig mye mer vanlig enn man skulle tro. Derfor: Hvis KVINNENE her inne kan legge igjen svar på følgende spørsmål: 1: Har du en eller annen gang gjennom alle dine seksuelle opplevelser opplevd at gutten kysser eller slikker deg på føttene? Gleder meg til å høre svar, og please, ikke gjør dette til en diskusjon om det er ekkelt eller ikke, det her er bare for å kartlegge hvor mange som har hatt et seksuellt liv uten å oppleve denne fetisjen. Mvh Kristian 25. ja, 25 år. Endret 27. oktober 2010 av Linber
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 1: Har du en eller annen gang gjennom alle dine seksuelle opplevelser opplevd at gutten kysser eller slikker deg på føttene? Ja, min eks hadde fotfetish. Jente 23.
Antlers Skrevet 27. oktober 2010 #8 Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Nei, det har jeg aldri opplevd, men har fått mange komplimenter for pene føtter. Jeg tror så absolutt at det er helt vanlig å tenne på synet av kvinneføtter, men mindre vanlig å ha lyst til å slikke og suge på dem ETA: 28 år Endret 27. oktober 2010 av Antlers
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #9 Skrevet 27. oktober 2010 Nei ikke noe annet en fotmassajse. Jente 30 år
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2010 #10 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har kysset og kjærtegnet føtter før. Ikke fordi jeg har noen form for fot-fetish, men fordi jeg liker å kysse helt oppifra, nedover, og enda lenger nedover, for å erte og lage stemning. Slik at tankene spinner i hodet hennes på hva som etter hvert vil komme...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #11 Skrevet 27. oktober 2010 Ja, men kun en gang. Så tar ikke det som noe fotfetisj
Gjest Kristian Skrevet 27. oktober 2010 #12 Skrevet 27. oktober 2010 Da er stillingen hittil: Har opplevd fotfetisj: 5 Har ikke opplevd fotfetisj: 3 Kristian
Gjest Spinell Skrevet 27. oktober 2010 #13 Skrevet 27. oktober 2010 Nei, har ikke opplevd fotfetisj. Jeg er midt i 30-årene et sted.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2010 #14 Skrevet 27. oktober 2010 1: Har du en eller annen gang gjennom alle dine seksuelle opplevelser opplevd at gutten kysser eller slikker deg på føttene? Da er stillingen hittil: Har opplevd fotfetisj: 5 Har ikke opplevd fotfetisj: 3 Kristian Feil konklusjon. At en gutt kysser eller slikker henne på føttene betyr ikke at han har en fot-fetish. Som sagt, jeg har gjort det selv om jeg er helt fri for slik fetish. Føttene er en del av kroppen. Det er vel heller hvis føttene gjør han opphisset at det er noe mer enn bare kjærtegning av kroppen hennes... Men er dette noe du liker så er det da ikke noe galt i det? De fleste opphisses av at den andre er opphisset, så blir du opphisset av føttene hennes så vil hun sikkert bli opphisset av at du blir det. Ikke noe å skamme seg over! 7
Hinata Skrevet 27. oktober 2010 #15 Skrevet 27. oktober 2010 Nei, jeg har ikke opplevd fotfetish. Det nærmeste er vel at han har kysset på leggen når den var i nærheten av ansiktet hans Er 23
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #16 Skrevet 27. oktober 2010 Ja. En eks hadde fotfetisj. Kvinne, 42 år her.
Gjest Raindrops Skrevet 27. oktober 2010 #17 Skrevet 27. oktober 2010 Har opplevd at kjæresten har kysset meg på føttene hvis vi er i en sex-stilling som gjør at de er rett ved siden av ansiktet hans, men det tror jeg ikke er en fetisj. Det er vel heller det at det er en del av kroppen min som han har anledning til å kysse på der og da. 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #18 Skrevet 27. oktober 2010 Det har jeg opplevd. En hendelse som står sterkt. Jeg hadde vart på date og ble med daten hjem. Vi satt og snakket. Vi satt sånn at han tok på føttene mine. Jeg ble bare så tent. Eneste grunnen til at det ikke ble noe mer var at leiligheten hans var vel guffen og møkkete, men jeg har aldri glemt følelsen det ga meg.
Ethereal Skrevet 27. oktober 2010 #20 Skrevet 27. oktober 2010 Nei. Hadde han prøvd seg hadde han fått et spark i ballene. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå