AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Høres sikkert dumt ut, men jeg er redd for å stå bak noen. Redd for å bli prumpet på. Dette gjelder også av en eller annen merkelig grunn bare folk jeg ikke synes er pene, folk jeg ikke liker eller folk som virker ekle. Men hvorfor? Er det flere som har det sånn? 1
pantora Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Fordi stygge ekle folk prumper oftere, vil jeg..eh..tro.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Jeg er sikker på at du har gjort på deg mer enn en gang. Og jeg er sikker på at du promper mer enn de fleste derfor må du skrive om andre "ekle" for å føle deg selv bedre. Det er ingen katogari for ekle eller pene mennesker,det er øyet som ser. Men du syns tydligvis at du er en av de pene Det er godt vi har komikere her inne på KG . oops nå prompet jeg litt 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Jeg er så stygg og heslig at speil knuses av mitt ringe åsyn. Jeg fjerter, promper og fiser selvfølgelig langt mer enn gjennomsnittspersonen, rett og slett fordi stygge personer har en tendens til å gjøre nettopp det. Det er vår eneste glede i livet. Jeg har nå beveget meg inn i denne tråden hvor jeg foretar gassutslipp som får planter til å visne og med et lydnivå som får fulle bryggesjauere til å rødme, og i tillegg er mitt innlegg på samme side som TS sitt. Huff og huff, hvordan skal dette gå? 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Det er ingen katogari for ekle eller pene mennesker,det er øyet som ser. Men du syns tydligvis at du er en av de pene Det er godt vi har komikere her inne på KG . oops nå prompet jeg litt Hva er katogari for noe rart......... eller mente du kanskje kategori?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #6 Skrevet 17. mars 2011 Jeg skjønner faktisk litt hva TS mener... Jeg har litt sosial angst som fungerer sånn at jeg puster minst mulig når det er folk rundt meg, særlig på f.eks bussen. Jeg er redd for at de skal lukte vondt, får helt noia av det. Om det kommer en ordentlig stygg person forbi så ender det med at jeg holder pusten automatisk, men det ER faktisk sånn at enkelte stygge mennesker lukter verre enn andre. Mener i hovedsak de som ser uflidde og ekle ut, med fett hår og gusten, dårlig hud og slafsete klær. Folk som ser ekle ut vasker seg som regel sjeldnere enn de som ser velstelte ut. Og omtrent hver gang jeg glemmer å holde pusten så får jeg mine mistanker bekreftet, enkelte mennesker kunne vært brukt som våpen i kjemisk krigføring! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå