Gå til innhold

voltaren :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er deppa , klarer jeg ikke styre meg selv .. :(

igår tok jeg 10 voltaren tabletter 50mg , og lurer på om det er noen alvorllige bivirkninger som skulle oppstå??? setter pris på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært bivirkeninger hadde du fått dem nå.

Har du smerter, oppsøk lege- ikke triks med reseptfrie tabletter som en eller annen ungdomsskoleelev.

• Liker 2
Skrevet

Når jeg er deppa , klarer jeg ikke styre meg selv .. :(

igår tok jeg 10 voltaren tabletter 50mg , og lurer på om det er noen alvorllige bivirkninger som skulle oppstå??? setter pris på svar:)

Hvis du ikke klarer styre deg må du snakke med legen om hvordan dere skal ordne dette!

Voltaren kan gi bivirkninger som diaré og oppkast, ved overdosering kan du bl.a. få leverskade.

Ring giftinformasjonssentralen og få et klart svar fra dem 22 59 13 00

Og les pakningsvedlegget, der står all nødvendig informasjon, inkludert tlfnr jeg gav deg - SOM DU BØR RINGE!

• Liker 1
Gjest CandyPanty
Skrevet

du blir nok utrolig forstoppa iallfall vil jeg tru!

hvis du er så utrolig deppa, kom deg ut og løp ellerno. ta i det minste kontakt med lege for å få noe antidepressiva, å ta en haug med smertestillende gjør deg ikke anna enn sløv og trøtt. hvis du lurer på bivirkninger står det alltid på vedlegget. evt kan du slå det opp på felleskatalogen.

Skrevet (endret)
Skrevet

Dersom du ikke har fått noe plager ennå, så gikk det helt sikkert greit. Du kan få bivirkninger som oppkast, diarè, svimmelhet eller kramper ved overdosering.

Men selv om du ikke fikk noen bivirkninger denne gangen, så bør du så absolutt finne en annen måte å få bukt med deperesjonene dine neste gang, og ikke la dette gjenta seg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tok du så mange Voltaren? Smerter?

10 Voltaren har ingen virkning på smerter ihvertfall, hvis ikke to stk hjelper så er det ikke noe vits i å ta flere.

(Siden jeg er en nysgjerrig student, så lurer jeg på om du merket noe på urinmengden din? Voltaren senker nemlig urinproduksjonen. )

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tok du så mange Voltaren? Smerter?

10 Voltaren har ingen virkning på smerter ihvertfall, hvis ikke to stk hjelper så er det ikke noe vits i å ta flere.

(Siden jeg er en nysgjerrig student, så lurer jeg på om du merket noe på urinmengden din? Voltaren senker nemlig urinproduksjonen. )

jeg har ikkke merket noen stor forskjell .. :) men nå har jeg fått diare? er det en bivirkning eller har jeg bare spist noe ettersom det er et døgn siden jeg tok tablettene? ..

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Bond, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...