Gjest mango Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har et stort problem... som jeg trenger hjelp med... ehmm.. Jeg kan si at jeg har regelmessig avføring... ca 1 gang per deg. Men nå tørr jeg ikke å "drite" mere. Jeg bor hjemme hos pappa og jeg får kjeft hvær gang jeg er på do... Grunner er at avføringen min er så stor....at den tetter avløpene:( Det skjer hvær gang:( er det noen jeg kan gjøre for å få mindre avføring??
Sugerøret Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Seriøst ment??? Høres helt sykt ut at en blir nektet For meg er det er en menneskerett å få gå på do
Gjest mango Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Seriøst ment??? Høres helt sykt ut at en blir nektet For meg er det er en menneskerett å få gå på do Ja jeg er seriøs. vell... jeg tetter dassen vær gang jeg er på do.. så må pappa stå å stake upp alt.. han er dritt lei nå
Tullepia Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har et stort problem... som jeg trenger hjelp med... ehmm.. Jeg kan si at jeg har regelmessig avføring... ca 1 gang per deg. Men nå tørr jeg ikke å "drite" mere. Jeg bor hjemme hos pappa og jeg får kjeft hvær gang jeg er på do... Grunner er at avføringen min er så stor....at den tetter avløpene:( Det skjer hvær gang:( er det noen jeg kan gjøre for å få mindre avføring?? Det er ikke papirmengden som er problemet, da? Trekk ned før du tørker.
altsoja Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 kan jo trekke ner litt etter litt mens du sitter på do da vel.det kan vel gå an ? ellers så vil eg anbefale deg å sjekke kostholde ditt.kan jo ver du bør drikke mer og få litt mer variert kosthold.alt påvirker kroppen.og da viss du spiser sunnere så fungere kroppen bedre og du går på do oftere.
Sugerøret Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 da får du vel "posjonere" ut ,litt møkk -trekk ned. Så resten av møkka-trekk ned. Samme for papir,tørke litt-trekk ned. Kansje røret til far er smule gammelt og halvtett ? Kosthold har mye å si som altsjoa nevner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå