Gå til innhold

Fysj for en drittunge

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg vet unger som har vokst opp med ubeskrivelig mengder kjærlighet og klare grenser, men har blitt noen udyr likevel....

tviler jeg faktisk sterkt på.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tviler jeg faktisk sterkt på.

ok, 2 gutter som det ser ut får nok kjærlighet og klare rammer, men kjenner de kansje ikke godt nok til å uttale meg med sikkerhet.

1 jentunge som jeg kjenner godt nok til at jeg "vet" har vokst opp med masse kjærlighet og klare regler.

men jeg absolutt enig at kjærlighet og klare rammer "funker" i de aller fleste tilfeller!

Gjest Rampunge
Skrevet

Enkelte mennesker, og spesielt unge barn/ungdommer har manglende impulskontroll. Feks, vi kaster dette egget utenfor stupet, kult om det treffer bilen. Barn tenker ikke over at føreren kan miste kontrollen over bilen, om det treffer midt i synsfeltet, (og i verste fall kollidere med en møtende bil). Barn tenker kanskje så langt at de vet hvor de skal flykte om sjåføren kommer etter de.

Å komme med tomme trusler fra denne mora, det er nok ikke så smart, for slike ting får barn med seg. Men at han skriker og hyler. En plass må han vel ha fanget opp at dette er "normal" atferd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...