Gjest Labello Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg merker at det kan være litt vanskelig å få svar når man spør om noe datarelatert. Et tips hvis dere har det travelt er å gå inn på http://forum.hardware.no/ Der er det mange datakyndige som gir forskjellige råd og tips. Jeg har ihvertfall hatt god erfaring med det.
Mrs. B Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Man kan også få hjelp (spesielt til flash, scripting og web programmering) her: > www.were-here.com/forums
Lillebi Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 www.hardware.no er et veldig ok sted å finne ut av ting, men jeg setter pris på at det er folk her også som er villige til å hjelpe. Jeg synes folk her gjerne er mer tålmodige og bedre til å forklare, og jeg føler meg ikke så "blond" her.. Ellers har jeg også lært på www.pcworld.no
Gjest Labello Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 www.hardware.no er et veldig ok sted å finne ut av ting, men jeg setter pris på at det er folk her også som er villige til å hjelpe. Jeg synes folk her gjerne er mer tålmodige og bedre til å forklare, og jeg føler meg ikke så "blond" her.. Ellers har jeg også lært på www.pcworld.no Jeg er helt enig med deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå