Mariel84 Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg klarer ikke la være å fantasere om at mannen knuller andre damer. Med meg til stede, uten meg til stede, 2 damer, ei dame, you name it. Og jeg føler meg så snål... Jeg er ikke videre sjalu av meg, og veldig trygg på forholdet vårt, så jeg klarer ikke helt å se at det er sjalusien jeg tenner på heller, men for all del, det kan jo være det. Men jeg elsker å tenke på at andre damer vil ha han, at de tenner på han og nyter han. Og mens de bare får en brøkdel får jeg hele pakka liksom. Jeg elsker å spørre å grave etter detaljer om tidligere sexeventyr han har hatt, men han er egentlig ganske sparsom der. Jeg har lest en del på nettet i det siste om dette, jeg har alltid trodd jeg var temmelig alene om å tenne på tanken, men ser at det i det minste er mer vanlig enn jeg trodde. Men jeg har lagt merke til at de fleste vil være tilstede selv, eller dele mannen. Jeg hadde jo selvsagt ikke hadd noe imot å være tilstede, men jeg er ikke helt keen på jentesex så da måtte jeg isåfall mest bare sett på, og det virker litt rart. Selv vet jeg ikke helt hvor grensen er. Det er utrolig deilig å fantasere om det, men en del av meg har så innmari lyst til å ta dette lengre. Innimellom tar jeg meg selv i å "plukke ut" damer jeg ser som jeg vet er hans type. Men samtidig er jeg jo redd for hva jeg egentlig vil føle, hvordan jeg vil reagere i etterkant. I fantasien min har jeg jo full kontroll, det vil jeg jo ikke ha i virkeligheten. Han vet jeg fantaserer om dette, og han har nok svært lite imot det, men som han sier selv, han er veldig i tvil om dette lar seg utføre i virkeligheten. Er det noen som har noen erfaringer? Har de samme fantasiene? Føler meg så rar og alene der jeg går å tenker på dette...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Jeg vil kaste opp når jeg tenker på at min har hatt seg med andre damer. Jeg vil verken høre om det eller tenke på det, og tanken slår meg blir jeg fysisk kvalm!!! 1
Mariel84 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2011 Jeg vil kaste opp når jeg tenker på at min har hatt seg med andre damer. Jeg vil verken høre om det eller tenke på det, og tanken slår meg blir jeg fysisk kvalm!!! Hva kan man si, vi er alle forskjellige. 1
Gjest padawan Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 som TS sier så tror jeg ikke det er så uvanlig at par henter inn en tredjemann som enten den ene eller begge parter har seg med.
Gjest m Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Jeg vil kaste opp når jeg tenker på at min har hatt seg med andre damer. Jeg vil verken høre om det eller tenke på det, og tanken slår meg blir jeg fysisk kvalm!!! Fin innstilling. Bare så få av dere dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 som TS sier så tror jeg ikke det er så uvanlig at par henter inn en tredjemann som enten den ene eller begge parter har seg med. Vel, det er himmelvidt mer uvanlig enn vanlig, så termen blir mer riktig om du omformulerer setningen din til: "Jeg tror ikke det er så vanlig at par henter inn en tredje(person) som enten den ene eller begge parter har seg med, men det forekommer jo." Pirk kanskje, men dog vesentlig i denne sammenhengen.
Gjest padawan Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 om det er himmelvidt mer uvanlig enn vanlig er vel avhenig av hvilkene preferanser en har og hvilkent miljø en tilhører
Betty77 Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Hva om du deler denne tanken med din kjære? Kanskje trekant hadde vert tingen for dere. Jeg hadde blitt fysisk dårlig og kastet opp bare av tanken om min mann skulle ha seg med noen andre enn meg! Hva som er mere vanlig eller uvanlig kommer ann på hvem som leser, hva man selv har lest i andre fora og hvilke erfaringer man har. For noen som er i slike kretser hvor dette er vanlig ville kanskje si at det er mer vanlig å tenke slik. I mitt tilfelle har jeg aldri hørt om noen jeg kjenner som tenker slik, eller ønsker noe slikt og ville derfor si at det er ganskje uvanlig. Smaken er som baken selvfølgelig - delte meninger.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 om det er himmelvidt mer uvanlig enn vanlig er vel avhenig av hvilkene preferanser en har og hvilkent miljø en tilhører Ja, men disse begrepene nevnte du ikke i innlegget ditt. Du ga bare et generelt utsagn, og generelt er det feil at det er vanlig å trekke inn andre personer i folks seksualliv. Men klart, i visse miljøer, og innenfor visse preferanser har du jo helt rett i dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå