Gå til innhold

Sopp i underlivet ?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Gikk på en to ukers antibiotika kur som var ferdig på mandag, mot slutten av kuren og spesiellt i ettertid har jeg fått en helt ekstrem kløe i underlivet, er også noen ganger ett hvitt belegg sånn på selve klitoris.

Forrige dagen da jeg skulle tisse kom det masse slim, og det klør så sykt på de "indre kjønnsleppene" (tror det er det de heter :sjenert: ) Jeg vet det ikke er kjønnsykdom da jeg fortsatt kun har hatt en sexpartner, og han kun har hatt meg.(vi har vært sammen i 5 år) Tenkte jeg skulle dra på apoteket og kjøpe sånn canesten. Men dersom det ikke er sopp, er det da farlig å bruke canesten?

Går jo så klart til legen dersom det ikke gir seg av eventuelt canesten, men ønsker helst å unngå det.

Håper noen har noe erfaring på dette punktet : )

Endret av fionel
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som det er en soppinfeksjon du har, men for å svare på spørsmålet ditt så er det ikke farlig å bruke Canesten selv om det skulle vise seg å ikke være sopp.

Skrevet

takk :)

Er det canesten som fungerer best ? har aldri hatt dette før, så jeg kan virkelig INGEN ting om dette :sjenert: :sjenert:

Skrevet

takk :)

Er det canesten som fungerer best ? har aldri hatt dette før, så jeg kan virkelig INGEN ting om dette :sjenert: :sjenert:

Gå og kjøp den kuren på en stor stikkpille og en tube med canesten salve. Mest sannsynlig så vil dette hjelpe. Ikke spis for mye sukkerholdig mat en liten stund da dette er som næring soppen.

Skrevet

Gå og kjøp den kuren på en stor stikkpille og en tube med canesten salve. Mest sannsynlig så vil dette hjelpe. Ikke spis for mye sukkerholdig mat en liten stund da dette er som næring soppen.

Ok, takk skal du ha :)

Skrevet

Jepp, Canesten kombinasjonspakke med stikkpille + krem. Løp og kjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...