Gjest håpefull Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Er så mye å lese om dette emnet på kommer med min historie og spørsmål. Jeg startet på zoloft 50mg for 6 uker siden og siste uken med 100mg og har nå hatt en god dag i forgårs og en halvveis god deg i går og forrige uke var forferdelig igjen. Noen som kjenner seg igjen at dagene og til og med timene går så opp og ned? Og hvor lang tid tok det før dere merket at de virket og fikk full effekt? Må jeg bare være tålmodig? Takk for alle svar hilsen ei som er lei av å grine pga angst og depresjon!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Jeg begynte på 50 mg og gikk opp 25 mg hver uke til jeg gikk på 150 mg, da merka jeg forskjell. Da jeg hadde det forjæ... gikk jeg på 200 mg, men det var altfor mye, jeg ble aggressiv og brydde meg ikke om noe. Jeg hadde det best på 125 mg. Men aller best går det uten! Jeg fikk så mye rare bivirkninger (svettet utrolig mye, ble kjempesvimmel osv), og det virka som jeg ikke følte noe. Alle de skarpe kantene var slipt av følelsene. Jeg gråt aldri over rørende eller fine ting, jeg begynte å tro jeg ikke hadde følelser, for jeg følte aldri sterkt for noe. Jeg gleda meg ikke lenger til ting. Ingen fine ting var like fine lenger. De fæle var heller ikke like fæle, og det var jo bra. Men jeg orka ikke å ikke føle lenger, så jeg slutta, prøvde å lære meg teknikker for å takle angst og jeg går til psykolog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå