Gå til innhold

Damer som kommenterer magen til mannfolk

Fremhevede innlegg

Gjest Mann34
Skrevet

Hva er galt med damer som kommenterer magen til mannfolk? :kjefte: Jeg snakket med en vegetarianer i går som lurte på om jeg gikk Atkins-dietten fordi hun mente jeg hadde mage?????????? Hvorfor tror damer at de kan kommenter magen til mannfolk???? Hvis vi kommenterer vekta dems, ja da bryter helvete løs.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Det er uting å kommentere andres kropper, uansett kjønn og om man har mage eller ikke.

• Liker 3
Skrevet

diettsnakk er kjedelig, men noen har jo emnet kropp og diett som en hobby. Og en del tror jo at de kan si alt de mener rett ut til folk, du beskriver vel her en med kombinasjonen av begge ;-) Jeg er ikke vant til å verken snakke om andres kropper til dem eller få kommentarer på min egen, så for meg er dette en ukjent omgangsform og samtaleemne:)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med damer som kommenterer magen til mannfolk? :kjefte: Jeg snakket med en vegetarianer i går som lurte på om jeg gikk Atkins-dietten fordi hun mente jeg hadde mage?????????? Hvorfor tror damer at de kan kommenter magen til mannfolk???? Hvis vi kommenterer vekta dems, ja da bryter helvete løs.

Drittkjerring spør du meg :kjefte: Siden hun kommenterer din mage så har hun sikkert feit ræv eller en annen skavank.

enkelte mennesker må si ting til andre for å føle seg bedre selv.

Jeg er sikker på at du er en flott mann :rodmer::goodbye:

Skrevet

Æsj, du har bare truffet på en møkkakjærring! :kose:

Det kunne aldri falle meg inn å kommetere magen til en mann, hvis han ikke begynner å snakke om den selv da.

Desssuten så er det bare sexy med litt pondus. :rodmer:

• Liker 2
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg kommenterer gjerne mager, og andre kroppsdeler, på mannfolka jeg. Men da fordi jeg liker denne kroppsdelen og fordi jeg flørter med eieren av denne kroppsdelen.

AnonymBruker
Skrevet

ja, men hvis man bruker ordet "atkinsdiett" i en flørtesituasjon, da har man jaggu liten sosial intelligens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...